۱۳۸۴/۰۴/۱۷

آش نذری

طرز تهيه بمب اتم با سه سوت:

مقدمه:

آيت‌الله محمدتقي مصباح يزدي، در ديدار دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي اميديه، گفت: در چند ماه گذشته، دعاهاي خاصي به وجود مقدس حضرت ولي عصر (عج) شد و مردم از ايشان خواستند كه با دعايشان رييس‌جمهوري انتخاب شود كه در پي حل مشكلات واقعي كشور باشد و ديديم برخلاف همه محاسبه‌ها و پيش‌بيني‌ها، نتيجه‌ انتخابات به گونه‌اي رقم خورد كه ظاهرا هيچ دليل ديگري، جز توسل مردم و دعاي شهيدان نداشت.

---------------------------------------------------------------------------------

از آنجايی که اون مسواک يزدی راهکار ساده ای رو برای انجام کارها مطرح فرمودند، ارزانترين راه تهيه بمب اتمی را برايتان شرح ميدهم:

- از فردا مذاکرات هسته ای ايران با اتحاديه اروپا متوقف شود. لازم است يه چک آبدار به اون آقای البرادعی بزنيد و بگوييد: ديگه ما سانتريفوژ نميخواهيم. اينها رو برداريد واسه خودتون ترشی بادمجون درست کنيد. ديگه ما خودمون بدون تکنولوژی غربی ها به فن آوری هسته ای دست يافته ايم و از اين به بعد مثل نقل و نبات بمب اتم درست ميکنيم و ميريزيم تو بازار تا قيمتش مثل قيمت ترياک بياد پايين.

- طرز تهيه:

مقداری سنگ اورانيوم خام را از معدنش در اطراف نطنز پيدا کنيد و آن را خوب با آب و صابون بشوييد. اگر سنگ اورانيوم را پيدا نکرديد سنگ پای قزوين هم ميتواند غنی شود.

يک ديگ بزرگ وسط حياط يک مسجد يا حسينيه ای برپا کنيد. تا نيمه آنرا آش شله قلمکار بريزيد و زيرش را با آتش زدن مقداری چوب گرم کنيد بطوريکه اون آش نذری قُلُپ قلپ کند.

حالا يه بچه نابالغ را بياوريد و بگيد اول بره دستشويی و بعد دست و صورتش را حسابی بشوييد تا گريه اش درآيد. اکنون يک ملاقه بزرگ بديد دستش و بگوييد اين آش نذری را به نيت غنی شدن سنگ اورانيوم بهم ميزنم قربة الی الله. و خودتان مرتب صلوات بفرستيد و استغفار کنيد.

اين کار را شش هفت ساعت انجام بديد تا حسابی از گشنگی روده کوچيکه تون روده بزرگه رو بخوره! حالا حمله کنيد به اون آش نذری و تا جا داريد از اون بخوريد. فقط مواظب باشيد سقط نشيد. با پر شدن شکمتون کم کم پلکها تون سنگين ميشه و خوابتون ميگيره.

وقتی خوابتون برد. احتمالا آقا را در خواب ميبينيد. از او بخواهيد همانجور که احمدی نژاد فقير و بيچاره رو يک شبه رئيس يک ملت هفتاد ميليونی کردی اين سنگ پا رو هم تبديل بکن به اورانيوم غنی شده.

اگر در خواب آقا را نديديد، حتما موقع صلوات فرستادن حواستون پرت بوده و به چيز ديگری غير از اورانيوم فکر ميکرده ايد. لذا دوباره به سراغ ديگ برويد و اگر چيزی ته آن مونده بود بخوريد و دوباره بخوابيد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا