۱۳۸۴/۰۴/۲۹

نامه به رئيس بيمارستان ميلاد:

جناب آقای دکتر علی فتاحی

رياست محترم بيمارستان ميلاد

سلام عليکم،

با درود به روان پاک ولی امر مسلمين حضرت آیة الله خاتمی،

و سلام و درود بيکران بر نايب برحقش حضرت بقیة الله امام عصر(عج)،

و با آرزوی نابودی کشورهای شرق و غرب و در راس آن شوروی کمونيست و آمريکای صهيونيست و اسرائيل جهانخوار،

و برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ايران در همه قله های دنيا بخصوص در کشورهای دوست و برادر سوريه، بورکينافاسو، گينه بيسائو و جمهوری دومنيکن،

و همچنين با آرزوی سلامتی همه شهدا جنگ تحميلی و جبهه های حق عليه باطل و آزادی اسرا از دست رژيم بعثی عراق،

مطالب ذيل را باستحضار ميرساند:

- بر اساس اخبار مندرج در روزنامه ها با خبر شديم که شخصی بنام اکبر گنجی بر اثر پر خوری مداوم در هتل اوين مبتلا به تورم قوزک پا شده و برای درمان به آن بيمارستان اعزام گرديده است.

- از آنجايی که من ارادت قلبی خدمت شما و پرسنل محترم آن بيمارستان دارم خواهشمندم نهايت همکاری را با دادستان محترم تهران جناب آقای سعيد مرتضوی معمول داريد ودر غير اينصورت خدای نکرده از پست و مقامتان معزول شده و از نون خوردن می افتيد. لذا از نظر ما هيچ مانعی ندارد که هرچه مرتضوی برايتان مينويسد همان را اعلام کنيد زيرا در طول اين مدت ۲۶ سال مردم ما ياد گرفته اند چگونه حقيقت مطالب را از لابلای اظهارات دروغ و کذب و خلاف واقع بيرون بکشند.

اصولا يکی از مواهب جمهوری اسلامی ايران همين است که مردم ما بدون رفتن سر کلاس درس ”منطق“ و ” رياضيات جديد“، بخوبی ياد گرفته اند که نقيض نقيض چيزی خود آن چيز ميشود.

بنابر اين شما وجدانت از ارائه گزارش غلط ناراحت نباشد. ما خودمون منظور اصلی شما را درک ميکنيم. ما میفهمیم جراحی مینسک پای گنجی در اثر خوردن غذاهای چرب و کلسترول دار بوده است.

ولی خواهشا در گفتن مطالب دروغ، يه خورده سليقه بخرج بدهيد و باعث خنده و شادی دشمنان اسلام و وهن جمهوری اسلامی نشويد. مثلا اگر خدای نکرده گنجی در اثر شدت ضعف بيهوش شد بگوييد مشکل کم خوابی داشته فعلا خوابيده يا مثلا بگوييد در اثر کهولت سن نميتواند لب به غذا بزند و بايد برايش سرم وصل کنيم.

در خاتمه از زحمات شما و ديگر همکاران دادستانيتان صميمانه متشکرم و فقط توصيه ميکنم لطفا زمانی که قاضی مرتضوی برای ملاقات گنجی می آيد هرچه جسم سخت و خطرناک در اتاق گنجی هست را برداريد چون او سابقه دار است و دوباره دست گل به آب ميدهد.

من الله توفيق

تورنتو- ملا حسنی کانادايی(دامت عزه)


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا