۱۳۸۴/۰۷/۲۴

مسئله شيرين بکارت:

حضرت آیة الله العظمی حاج ملا حسنی کانادايی دامت ظله الشريف

اينجانبان گروهی از برادران و خواهران بلاگر با خواندن بعضی از مطالب منحرف کننده در چند وبلاگ در مورد مسئله استراتژيک بکارت دچار سردرگمی شده ايم و با توجه به اينکه همه مشکلات مملکت ما بحمدلله حل شده و فقط اين مشکل سوق الجيشی باقی مانده و همچنين در طی اين چند روزه که شما تشريف نداشتيد اينقدر مطالب شبهه ناک در اين وبلاگها مطرح گرديده که ما پاک دين و ايمانمون رو از دست داديم و الان نميدونيم با اين بکارتمون چيکار کنيم؟ پاره اش کنيم يا بدوزيم؟

جواب:

بسمه تعالی

اولا به بکارتتون دست نزنيد اشکال از فرستنده است. بمرور زمان و با توسعه فرهنگی خودش خوب ميشه

ثانيا علما متقدم برما معتقد بودند که موقع ازدواج بايد حواستون را جمع کنيد که يه دختر چشم و گوش بسته ای را انتخاب کنيد که هيچگونه سابقه حال و حول کردن رو نداشته باشد تا در آينده زن زندگی و پاکدامنی برای شما باشد بخاطر همين علاوه بر مسئله بکارت ، برخی از علما شگرد خاصی را برای تست دختر مورد نظر انجام ميدادند. مثلا يکی از علما تصميم گرفت زوجه آينده اش يکی از دختران روستايی باشد که کاملا چشم و گوش بسته باشد و بقول شما آکبند آکبند باشد. لذا هر موقع که به خواستگاری دختری ميرفت بعد از مقدمات معمول از پدر و مادر دختر اجازه ميگرفت تا در اتاق ديگر چند دقيقه با آن دختر تنها باشد و صحبت کند. موقعی که وارد اتاق ديگر ميشد و با دختر خلوت ميکرد برای اينکه بفهمد دختر سابقه کارهای بد دارد يا نه فورا آن چيز را در می آورد و به دختر نشان ميداد و از او می پرسيد: ميدونی اين چيه؟!!

اگه دختره جواب رو درست ميداد ميفهميد که ها! اين حتما يه کارهايی کرده والا از کجا ميدونست اين چيه؟ واز آنجايی که متاسفانه همه دخترهای عاقل و بالغ ميدونستند اون چيه ، سنت حسنه ازدواج حاج آقا مدتها بتاخير افتاد تا آخر الامر يه دختر ديگه ای رو به او معرفی کردند. اينبار وقتی حاجی از دختر آن سوال عقيدتی سياسی رو پرسيد دختره در جواب گفت: خب معلومه اين کِرمه !! حاجی خيلی خوشحال شد که به به ! يه دختر چشم و گوش بسته ای رو پيدا کرده که اصلا نميدونه چی به چيه.

ولی در هنگام ماه عسل حاجی فهميد عجب کلاهی سرش رفته اين دختره از اون حرفه ای های روزگاره! وقتی با تعجب از او پرسيد :لامصب پس چطوری تو به اون ميگفتی کرم؟

دختره گفت: آخه در مقايسه با اون چيزهای قبلی اين مثل کرمه ديگه!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا