۱۳۸۴/۰۸/۰۴

اَنترنت:

(با اجازه از سايت آقای خالقی برای استفاده نامشروع از اين عکس)

- آسيد رجبعلی! يه مختصری در مورد اين انترنت توضيح بده ببينيم اينکه هی ميگن انترنت وبلاگ و کاندوم! منظورشان چيه؟

- حاج آقا! با عرض پوزش تا آنجا که ميدونم کاندوم اسم خارجی کاپوت است و ربطی به انترنت نداره ....

- خب، خب، بسه ديگه خودم اون چيزا رو خوب ميدونم. در مورد انترنت بگو. اصلا معنی لغت انترنت چيه؟ ريشه اين لغت چی بوده؟

- حاج آقا! لغت انترنت اولين بار توسط اون کريستف کلمب لعنت الله عليه بکار برده شد و آن موقعی بود که آن ملعون تازه امريکا را کشف کرده بود و در جنگلهای آمازون امريکا قدم ميزد که يکی از ميمونها يه نارگيل توی سرش پرت کرد و کله آن ملعون غرق خون شد. از آن تاريخ به بعد امريکايی ها به نوعی از ميمون ميگن عنتر که بمرور زمان و بخاطر ثقل کلام و دشواری تلفظ تبديل به لغت انترنت شد.

بعدها با اختراع لامپ توسط محمدابن زکريای رازی، انترنت توسعه پيدا کرد و امروزه جزو آلات لهو و لعب گرديده ولی محاسنی هم دارد که از آنجمله موتورهای جستجو در انترنت است که اصلا دود نميکند و آلودگی محيط زيست ايجاد نميکند.

اساسا انترنت مثل يه مجتهد اعلم و حاضرالذهن است که هر سوالی در هر موردی بکنی برات منابع و ماخذ را کمتر از يک ثانيه ارائه ميکند. به اين ميگن موتور جستجوگر گوگل. البته نوع عرفانی ديگری هم هست که ”ياهو“ نام دارد.

- عجب!.... لااله الی الله!.... خداوند تبارک و تعالی چه موجوداتی خلق کرده! اينها همه آثار قدرت باريتعالی است... الله اکبر!

حالا بفرما وبلاگ چيه؟ و وجه تسميه آن با آلات لهو لهب چيه؟

- اووم.... حاج آقا! وبلاگ چيزه ديگه...چيز...فکر کنم....فکر کنم وبلاگ همانطور که حضرتعالی از ابتدا اشاره کرديد يه نوع کاندوم باشد!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا