۱۳۸۴/۰۸/۱۸

حُسنی مبارک هم فيلتر شد

با اجرای طرح فيلترينگ سايتهای مستهجن و وبلاگهای سکسی از سوی حکومت اسلامی، کلمه حسنی مبارک رئيس جمهور مادام العمر مصر نيز فيلتر گرديد.

بدنبال اين اقدام، کاردار سابق ايران در قاهره که برای يک سفر تجاری و فروش گليم به مصر سفر کرده بود از سوی دولت حسنی مبارک به وزارت خارجه مصر احضار شد و پس از زدن چند چَک آبدار و پيچوندن گوش وی، اعتراض دولت مصر را به وی ابلاغ کردند.

کاردار سابق ايران ضمن تشکر بخاطر اون چک آبدار، گسترده شدن روابط تجاری دو کشور مصر و ايران را خواستار شد و تعهد نمود در اسرع وقت موضوع را به دولت متبوعش اطلاع و پاسخ مناسب را پيگيری نمايد.

***

ظاهرا مکانيسم فيلترينگ جديد ديگر بر اساس آدرس سايتهاو يا آدرس آيينه آنها نيست بلکه بر اساس تشخيص کلمات بکار رفته در عناوين سايتها و وبلاگهای مستهجن است. مثلا کلمه ”پورنجاتی“ فيلتر ميشود چون ابتذای آن با ”پورن“ آغاز شده که خيلی سکسی است. يا مثلا کلمه” زنجان“ فيلتر ميشود چون در آن ”زن“ وجود دارد.(بگذريم از اون ”جان“ که ظاهرا يک آدم خارجی است و معلوم نيست با”زن“ و ناموس ما چيکار دارد)

و همينطور بگير و برو جلو. مثلا هرچی کلمه ”زيتون“ و ”روغن زيتون“ و رودبار و صابون زيتون و رنگ زيتونی و کرج و امثالهم هست را بخاطر عدم دسترسی به وبلاگ زيتون فيلتر ميشوند.

کلماتی مثل ”من“ ، ”بيل“ ، سگ ، توله سگ، مصاحبه، دانمارک ، اروپا و بقيه جاها را بخاطر وبلاگ بيلی و من فيلتر ميکنند.

نيکی کريمی را بخاطر وبلاگ نيک آهنگ فيلتر و شايد هم دستگير ميکنند. همه آدمهايی که اسمشون حسن آقاست و سيبيل دارند هم فيلتر ميکنند و هم کاری ديگه.

بخاطر وبلاگ مستهجن و سکسی ملاحسنی در کانادا، کلمه حسنی مبارک فيلتر شد و موجبات اعتراض دولت مصر گرديد. ضمن اينکه کلمات ديگری مانند ”خيابان ملا صدرا“ و همچنين ”خرملانصرالدين“ و يا لحاف ملا و غيره نيز فيلتر گرديده. بیچاره حسنی ارومیه هم به آتیش ما میسوزه.

حالا شما ببينيد اين حکومت اسلامی برای فيلترکردن چند تا وبلاگ فسقلی همه لغات فارسی که در لغتنامه دهخدا هست را فيلتر خواهد کرد و دنيا را بهم خواهد ريخت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا