۱۳۸۴/۰۹/۰۶

سگ مطهر:

اکه! همه کاسه کوسه هامون بهم ريخت. تازه داشتيم برای مقلدان و مومنين و مومنات تسهيلات جديد مذهبی را تنظيم ميکرديم و ميخواستيم امروز يا فردا اونا رو اعلام کنيم که همه چيز بهم خورد و زحمات ما به باد فنا رفت. آخه اين چه خبر ناگواری بود که روزنامه جمهوری اسلامی نوشت که ورود اون هاپوهه به حرم مطهر امام رضا يه توطئه بوده و توسط عناصر سود جو طراحی شده بود. آخه ما چيکار کنيم از دست شما؟ چقدر من بايد از دست اين اينترنت و وسائل ارتباطی و اينجور قرتی بازی ها حرص بخورم؟

بابا جون! ما ميخواستيم همانجور که ماهی اوزون برون رو حلال اعلام کرديم ميخواستيم به ميمنت ارادت اون هاپوهه به عصمت و ولايت، از اين پس سگ رو مطهر اعلام کنيم. چند تا حديث و روايت آکبند آکبند از ته انبار حجره مون پيدا کرديم که مويد اين بود که هر که چند تا موی سگ را توی جانمازش بگذارد ثواب دو رکعت نماز او سنگين تر از کوه اورست است.

قرار بود دولت همه سگها رو جمع اوری کنه و براشون اسکان متناسب با شان روحانی آنها فراهم کنه. قرار بود نگهبانهای ادارات و بانکها رو بندازيم بيرون و سگها رو جای اونها بزاريم تا مشکل بيکاری برادران و خواهران سگی هم حل بشه.

اصلا میخواستیم بگیم مقام سگ از مقام انسان هم بالاتر است. اصلا. میخواستیم سگ رو ببریم به عرش. توهین به سگ محله تون توهین به مقدسات بشه. اصلا میخواستیم همه مردم دوسه بار هاپ هاپ کنند تا اسلام پیاده بشه.

آخه ما ملتی هستيم که با يه مويز گرمی مون ميشه و با يه غوره رودل ميکنيم! با ديدن يه عکس سگ در اطراف حرم امام رضا مخلص سگ و هرچی آدم سگ صفت ميشيم. يادمون ميره که تا ديروز ميگفتيم سگ عين نجاسته. اگه سگی يه ظرف يا کاسه ای رو دهن بزنه بايد هفت بار اونو با خاک بشوريم و آبکشی کنيم و آخرش هم چون ديگه دلمون نميکشه از اون استفاده کنيم اونو دور بياندازيم.

خلاصه احکام و مذهب ما مثل خمير مجسمه سازيه. به هر شکلی که شرايط روز اقتضا کنه ميتونيم تغييرش بديم. اينجوری خيلی هم خوبه! مثل کلیدی که به همه قفلها میخوره و هیچکدوم را باز نمیکنه. ما برای هر دوروی سکه احادیث و روایات داریم . هیچوقت از این نظر کم نمیاریم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا