۱۳۸۴/۱۰/۲۱

استبراء:

توجه : اين مطلب را خانومها نخوانند. ما نميخواهيم اونا سر از کار ما دربياورند و بفهمند ما توی دستشويی چيکار ميکنيم.

استبراء فرق دارد با استمناء و استفراغ و استبداد. بعضی از افراد خيال ميکنن هر کلمه ای که با ”اس“ شروع بشه حتما معنی بدی دارد. خير. آقا جون. اصلا اينطور نيست.

استبراء از اعمال مستحبی پر فضيلت است که انجام آن موجب آمرزش گناهان خود و هفت جد و آباد شما ميشود. مهم نيست که چقدر مرتکب گناه شده ايد، چقدر سر مردم کلاه گذاشته ايد و حق مردم رو ضايع کرده ايد، کافی است برای آمرزش همه اين گناهان يه توک پا بريد دستشويی و اين عمل مستحبی رو انجام بديد کار تمومه! يراست ميريد بهشت بغل حوری خانوم.

انجام اين عمل مستحبی بسيار سخت و دشوار است و نياز به آموزش های ويژه دارد. هر کس نميتواند به صرف داشتن اون بيايد و بدون کسب مهارت و تمرين لازم مشغول به انجام عمل استبراء شود. استبراء يه چيزی است توی مايه زه کشی و لايروبی کانال فاضلاب شهری که حتما بايد بدست متخصصان ورزيده انجام شود. خدا رو شکر اخيرا حوزه های علميه برای اينکار آزمون های کتبی و شفاهی و امتحان عملی گذاشته اند و بهر کس که از راه برسد اين لايسنس را نميدهند.

استبراء از آپولو فرستادن به کره ماه هم سخت تر است. منتها اگر شما حواستون رو جمع کنيد و تمام دستورالعمل های اينکار را مو به مو اجرا کنيد احتمالا با توجه به اين همه استعدادی که در وجود شما جوانان عزيز هست بعد از چند جلسه تمرين ، فوت و فن اينکار رو بخوبی ياد ميگيريد و ديگه ميتونيد چشم بسته اين کار رو انجام بديد حتی توی خيابون توی صف اتوبوس توی سينما و بازار. يعنی مثل تسبيح بگيريد دست تون و استبراء بکنيد و ثوابش را ببريد.

در جلسه آينده آموزش مقدماتی استبراء رو شروع ميکنيم. سعی کنيد غايب نشيد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا