۱۳۸۴/۱۱/۰۹

يادداشتهای روزانه (۲):

(برگرفته از دفترچه خاطرات رئيس جمهور محبوب)


امروز جلسه هيئت دولت داشتيم. جلسات کابينه را معمولا هر هفته و در يکی از شهرهای خارج از تهران برگزار ميکنيم. جلسه امروز هم در محل وضو خانه مسجد جمکران گذاشته بوديم. جلسه خوب و پر باری بود و خيلی از مشکلات کشور را بحول قوه الهی حل کرديم.

در ابتدای جلسه وزير کشور گزارش تکان دهنده ای از گرفتگی چاه فاضلاب توالتهای عمومی جمکران و سوراخ بودن آفتابه های اونجا داد که واقعا خيلی تاثرآور و نگران کننده بود. بسياری از وزرای کابينه از شدت ناراحتی آنقدر متاثر شدند که به گريه افتادند و بعضی ها بيهوش شدند. واقعا اين ننگ بزرگی است برای کشور اسلامی ما که شير توالت مسجد جمکران چکه کند و آفتابه اش سوراخ باشد. من نميدونم خاتمی توی اين هشت سال چه غلطی ميکرد. چرا بايد وضعيت توالتها اينقدر افتضاح باشد. روی ديوارهای اونجا پر است از شعارهای سياسی و فحش و بد و بيراه به مقام معظم رهبری.

وزير اطلاعات هم گزارش خود را از تحرکات بعضی از عناصر ضد انقلاب و نفوذ به جمکران ارائه داد که حتما بايد گزارش مفصل آنرا به اطلاع مقام معظم رهبری برسانيم. ايشان ميگفت بعضی از عناصر معلوم الحال وقتی داخل دستشويی های آنجا ميروند صداهای مهيبی از خودشان ول ميکنند که بی شباهت به صدای انفجارات اهواز نيست و بايد يک ارتباط تشکيلاتی بين آنها و امريکا و انگليس و اسرائيل باشد.

الحمدلله از آنجايی که اين دولت، دولت ارزشی است و تحمل ادامه اين معظلات را ندارد فورا دستور دادم در بودجه سال آينده يک ماده قانونی بگنجانيم که هشتاد درصد درآمد نفت را اختصاص به بازسازی و نوسازی توالتهای مساجد کنيم و همچنين شصت ميليون آفتابه اعلا بخريم و به هر ايرانی که وارد جمکران ميشود يکی از اونها رو بصورت مجانی هديه کنيم. به اميد روزی که هر ايرانی صاحب يک آفتابه شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا