۱۳۸۵/۰۱/۲۱

اصحاب بلاگ نيوز:

اين اصحاب بلاگ نيوز خودمون مثل اصحاب کهف هستند. اصحاب کهف چند نفر رفيق بودند بهمراه يک سگ که سالها در يک غار بخواب رفتند و وقتی بيدار شده و داخل شهرشدند ديدند زمانه بکلی عوض شده و سکه‌های عهد دقيانوسی‌شان را کسی قبول نميکند.

اين اصحاب بلاگ نيوز ما هم چند نفر رفيق هستند بهمراه يک سگ که معمولا به مطالبی از وبلاگها لينک ميدهند که مربوط به عهد دقيانوس آن وبلاگ است. تازه وقتی هم که به نوشته شما لينک ميدهند بجای آدرس وبلاگ شما و يا مطلب شما، آدرس خونه عمه شما را وارد ميکنند!

گاهی از اوقات هم به خبرهای سايتهای خبری معروف مثل بی‌بی‌سی لينک ميدهند. آخه يکی نيست بگه مرد مومن! کدام وبلاگ نويسی است که اين خبرها را توی بی‌بی‌سی يا بازتاب يا ايسنا یا سایت رادیو فردا نخونده باشد.

بعضی وقتها هم لينک‌ها بر اساس رابطه رفاقتی و دوستی است نه جالب بودن نوشته‌ها . آقاجان! بلاگ نيوز خبرگزاری وبلاگستان است نه اتاق پذيرايی از ميهمان و برگزاری جشن تولد و ختنه‌سوران دوستان و آشنايان.

البته من جزو اصحاب بلاگ نيوز نيستم ولی همه آنها را دوست دارم. يعنی بايد دوست داشته باشم والا ديگه به نوشته‌های من لينک نميدن. من با وجوديکه از اصحاب کهف نيستم ولی هرجا مطلب جالبی را ببينم به اصحاب بلاگ نيوز خبر ميدهم. يکبار رفتم وبلاگ يکی از دوستان که داشت وبلاگش را امتحان ميکرد. فقط يک کلمه نوشته بود test من هم براش نوشتم ” به اين مطلب شما در بلاگ نيوز لينک داده شد“!

از شوخی گذشته، انتظار داشتم به اين نکته بسيار ظريف وبلاگ خيابان شماره ۱۱لينک ميداديد که نداديد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا