۱۳۸۵/۰۱/۲۶

تحريم های اقتصادی عليه استکبار جهانی:

از آنجا که ما ديگه ناسلامتی ابرقدرت هسته‌ای شديم و قرار است ادبيات ما در برخورد با دنيا متفاوت از روال سابق باشد، تصميم گرفتيم در يک اقدام متقابل، تحريم‌های اقتصادی شديدی را عليه استکبار جهانی شامل امريکا و کشورهای اروپايی و متحدانشان را به مرحله اجرا دربياوريم:

الف) تحريم فروش نفت و فراورده‌های نفتی به امريکا و اروپا

- با اعمال اين تحريم، زندگی روزمره در امريکا و اروپا مختل شده و هرج و مرج باعث سقوط دولتهای استکباری خواهد شد. همه اتومبيل‌ها در اتوبان‌ها بدلیل تمام شدن بنزین متوقف خواهند شد و مردم مجبورند با الاغ به سر کار خود بروند. کشتی‌‌ها و هواپيما‌ها از رده خارج شده و مردم برای مسافرتهای دور و نزديک از گاری و درشکه و يا فرغون استفاده خواهند کرد. مثلا همين آقای البرادعی اگر بخواهد برای بازديد از فعاليتهای اتمی ما از ژنو با قاطر به تهران بيايد حدود سه سال طول خواهد کشيد که البته تا قبل از رسيدن او به ايران، دوره خدمتش در سازمان جهانی انرژی اتمی هم تمام شده و بازنشسته خواهد شد و مجبور است دوباره اون همه راه را با قاطر برگردد.

- همچنين با تحريم فروش فراورده‌های نفتی نظير قير و مازوت و نفتالين و د.د.ت.، اوضاع زندگی در اروپا و امريکا حسابی شير تو شير ميشود. کمبود ”نفتالين و د.د.ت.“ باعث شيوع شپش و کک در شلوار خارجی‌ها خواهد شد و آنها مجبورند يک گوشه‌ای بنشينند و خودشان را بخارانند. اون وقت ميفهمند که دشمنی با ما چقدر برايشان گران تمام شده.

ب) تحريم فروش تجهيزات و وسايل استراتژيک و پيشرفته

- از امروز صدور ”کيسه‌های پلاستيکی“ زباله به کشورهای اروپايی و امريکايی (حتی امريکای لاتين) ممنوع است. بگذار تا با اعمال اين تحريم خارجی ها مجبور شوند از اين به بعد آشغال‌های خود را توی بقچه بپيچند و سر کوچه و خيابان بگذارند. آن وقت است که با ديدن هزاران بقچه در کوچه و خيابان شهرهای خود به اين حقيقت پی ميبرند که بهتر است تسليم شوند و دست از دشمنی با ما بردارند.

- بهيچ وجه من‌الوجوه نخواهيم گذاشت از ايران ”دسته بيل“ به آن کشورها صادر شود. از اين به بعد خارجی‌ها مجبور خواهند شد باغچه حياط شان را با بيل‌های بدون دسته شخم بزنند تا دستشان تاول بزند. چشمشان کور ميخواستند اينقدر از حقوق بشر دم نزنند.

- محال است اجازه دهيم حتی يک بسته ”پفک نمکی“ به کشورهای اروپايی و امريکايی فروخته شود. بگذار حالشان گرفته شود. اينقدر بچه‌هاشون نق بزنند تا مجبور شوند برای تهيه پفک نمکی برای کودکانشان به نزد ما بياييند و معذرت‌خواهی کنند.

- تحريم صدور ”گوشتکوب“ در انواع و اقسامش به کشورهای مذکور بسيار موثر و کوبنده خواهد بود. با اعمال اين سياست، نه تنها کشورهای اروپايی و امريکايی بلکه کل دنيا را در انزوا قرار خواهيم داد. آنها زمانی که ميخواهند گوشت کوبيده آبگوشت شان را بکوبند و به گوشتکوبهای ما نياز پيدا ميکنند قدر ما را خواهند فهميد و مجبور ميشوند بچه‌شان را به درب خانه ما بفرستند که بگويد: ببخشيد. اون گوشتکوبتان را يه دقيقه به ما قرض ميديد؟

(برگرفته از دفترچه خاطرات رئيس جمهور محبوب)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا