۱۳۸۵/۰۲/۳۰

جهان در هفته ای که گذشت


ساعت : چهارده
اینجا تهران است صدای جمهوری اسلامی ایران

(دیم دری دیم دیم دری دیم دیم دری دیم دیم.... انجز وعده ونصرعبده الله اکبر خمینی رهبر)

ابتدا خلاصه اهم اخبار:

- حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز در دیدار با جمعی از دشمنان اسلام مقیم مرکز و خانواده های آنها بیانات مهمی را ایراد فرمودند که بمحض تکميل گزارش آن باطلاع شما خواهد رسيد.ایشان در بخشی از بیاناتشان خطاب به دیدار کنندگان فرمودند: شما دشمنان! بدانید که حقیقتا همه آحاد این ملت از دشمنی با شما یک ذره عقب نشینی نخواهند کرد.
مشروح کامل این دیدار در پایان همین بخش خبری پخش خواهد شد و بدلیل تقاضای مکرر شما تا یکماه متوالی دیگر پخش خواهد شد.

- ریاست محترم جمهور امروز در دیدار با جمعی از اهالی روستای دورغوزآباد از توابع ممسنی که خواستار تامین آب بهداشتی و احداث مدرسه شده بودند توطئه قدرتهای غربی علیه ایران اسلامی را خنثی کردند که مورد استقبال اهالی روستا قرار گرفت.

- فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که در شبانه روز گذشته نیروهای جان برکف نیروی انتظامی موفق شدند در یک عملیات ضربتی تعدادی از متکدیان و گداهای تهران را غافلگیر و دستگیر نمایند. در این عملیات خوشبختانه به هیچ یک از نیروهای خودی خسارتی وارد نیامد و از متهمان مقدار معتنابهی سکه های مستهجن نظیر پنج ریالی و یک تومنی کشف و ضبط گردید و بهمراه پرونده متهمان تحویل مقامات قضایی گردیدند. لازم بذکر است که متهمین داوطلبانه اعتراف به همکاری اطلاعاتی با چند کشور اروپایی نموده اند.

- هزارمين سالگرد گردهمایی سراسری مسولین مبارزه با قاچاق مواد مخدر صبح امروز با پیام رئیس جمهور گشایش یافت. رئیس جمهور در پیام خود که توسط یکی از قاچاقچيان محترم قرائت شد تصریح کردند که اسرائیل باید از بین برود. در این گردهمایی حجت الاسلام دری نجف آبادی اظهار داشت تنها راه مبارزه با مواد مخدر این استکه مردم نذر کنند و گوسفند قربانی کنند تا معتادها حالشان خوب شوند.

و اما در ديگر کشورها:

- رژيم صهيونيستی بار ديگر فاجعه آفريد که باز هم مورد سکوت مجامع بين اللمللی قرار گرفت. بنا به گزارش واحد مرکزی خبر سربازان اسرائيلی صبح امروز در منطقه غزه ساندويچ يک نوجوان دوازده ساله فلسطينی را از دستش گرفتند و آنرا بيرحمانه در نگاههای حيرت زده عابرين گاز زدند.


- موج ترور و خشونت سراسر ايالت‌های مختلف امريکا و اروپا را فراگرفت بطوريکه بسياری از مردم اين کشورها در فکر خروج از اين مناطق هستند. شب گذشته يک سياه پوست امريکايی مورد ضرب و شتم عده‌ای سفید پوست ناشناس قرار گرفت و زخمی شد. بدنبال اين حادثه پليس نژاد پرست امريکا فرد زخمی را دستگير و راهی بيمارستان کرد. آگاهان نظامی وقوع چنين حوادثی را نتيجه فساد اخلاقی و ضعيف شدن باورهای مذهبی جامعه غربی عنوان کرده اند.

و اما خبرهای ورزشی:

- در پايان مسابقات فوتبال جام قهرمانی اروپا يکی از طرفداران تيم بارسلونا که نخواست نامش فاش شود در يک کنفرانس مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی اعلام کرد که از تلاش مردم ايران برای دستيابی به انرژی هسته‌ای حمايت ميکند.

و اينک مشروح اخبار. حضرت آیة الله خامنه ای........


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا