۱۳۸۵/۰۳/۰۵

اطلاعیه مهم دادستانی در مورد حوادث تبریز:

بسم الله الرحمن الرحیم
امت قهرمان ایران
همانطور که مطلعید در پی توطئه انتشار مطلبی اهانت آمیز به مردم غیور آذربایجان در روزنامه زنجیره ای ایران و علی الخصوص چاپ کاریکاتور مستهجن یک سوسک خشم و نفرت گسترده جهان اسلام را برانگیخت و متاسفانه تعداد زیادی زیر دست و پا کشته و زخمی شدند و تعدادی را هم همینطوری دستگیر شدند.
خوشبختانه باید به اطلاع شما مردم شهید پرور برسانیم که نیروهای دادستانی و سربازان گمنام و برادران لباس شخصی ها موفق شدند این توطئه شیطانی دشمنان اسلام را سریعا شناسایی و آنرا در نطفه خفه کنند. برادران سلحشور ما موفق شدند کاریکاتوریست یادشده را طی یک عملیات متهورانه و کاملا پیچیده دستگیر کرده و بحمدلله بدون کوچکترین تلفات به نیروهای خودی سالم به پایگاههای خود بازگشتند.
لازم بذکر است که فرد مذکور مانا نیستانی نام دارد و از اسمش معلومه که از اون طاغوتی ها و مرفهین بی درد است. نامبرده بمحض دستگیری اعترافات تکان دهنده ای کرد که حاکی از ارتباط با سازمانهای جاسوسی سیا و موساد و دیگر آژانسهای اطلاعاتی و جاسوسی نظیر آژانس انرژی هسته ای و آژانس خواربار جهانی و آژانس کرایه اتومبیل ارتباط تنگاتنگ داشته و از آنها پول گرفته است.
نامبرده در بخشی از اعترافاتش که قرار است بعد از خوردن دوتا سیلی آبدار بگوید اظهار خواهد داشت که هدفش از انتشار این مطلب ایجاد تفرقه در صفوف فشرده نماز جمعه امت حزب الله آذربایجان و نهایتا براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.
همچنین برادران مخلص نیروی انتظامی موفق شدند هنگام بازجویی از منزل نامبرده چند تا سوسک گنده از داخل دستشویی آن مکان پیدا کنند که متهمین نیز دستگیر وتحویل مقامات قضایی شدند که پس از استماع اظهارات مشارالیهم و اعلام برائت با سپردن وثیقه موقتا آزاد شدند.

دادستانی تهران در همین جا لازم میداند به همه کاریکاتوریست های داخل و خارج اخطار نماید که من بعد حق ندارند کاریکاتور چند چیز را بکشند و الا با ما طرفند: سوسک - تمساح - آخوند

روابط عمومی دادستانی تهران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا