۱۳۸۵/۰۳/۱۶


دیدار خداحافظی بازیکنان با رئیس جمهور:

امروز بازیکنان تیم ملی برای خداحافظی آمده بودند. وقتی همه نشستند و چایی شون را خوردند من شروع کردم صحبت کردن. ابتدا برای اینکه یه خورده حالشان را بگیرم و براشون ثابت کنم که هیچی از فوتبال بلد نیستند چند تا سوال مطرح کردم و متاسفانه هیچکدام یک از این آقایون نتوانستند جواب بدهند.
از سرپرست تیم ملی پرسیدم: آقای دادکان! شما که خیلی ادعایت میشه بگو ببینم قطر توپ فوتبال چقدره؟
بیچاره از خجالت سرخ شد و گفت: حاج آقا! خیلی سوال سختیه. یه سوال ساده ای بپرسید.
گفتم: خیلی خب. بگو ببینم اصلا توپ فوتبال چه شکلیه؟ گرده یا چهارگوش؟
باز هم دیدم مثل ماست داره فکر میکنه و آخرش هم گفت: شرمنده. نمیدونم.
بعد رو کردم به آقای برانکو و گفتم: آقای مربی! شما بگو ببینم توپ فوتبال چه شکلیه؟ مثل هندوانه است یا مثل خربزه مشهد؟
بعد از نیم ساعت که مترجمش سوال را ترجمه کرد و او هم نیم ساعت یه چیزهایی به زبان کرواسی توضیح داد فهمیدم که میگه توی کرواسی نه هندوانه هست و نه خربزه مشهد.
ناچار از تک تک بازیکنان همین سوال را پرسیدم دیدم با کمال تاسف هیچکدام از آنها اصلا نمیدونند توپ فوتبال په شکلیه. خیلی ناراحت شدم ولی به روی خودم نیاوردم. با خودم گفتم: به به چه کسانی رو داریم میفرستیم جام جهانی! طرف نمیدونه فرق هندوانه با خربزه چیه!

وقتی دیدم اینها از فوتبال چیزی حایشون نیست یکسری رهنمودهای تاکتیکی را برایشان توضیح دادم که اگر آنها را بدقت رعایت کنند حتما همه حریف ها را شکست میدهیم و مقام اول جهان را بدست می آوریم.
گفتم: توی فوتبال گل زدن کار سختی نیست. برای گل زدن کافی است به توپ ضربه بزنید. سعی کنید بسمت دروازه حریف ضربه بزنید نه بطرف جایگاه تماشاچیان. ماشالله شما یازده نفرید. یکنفر دونفر که نیستید. یعنی نمیتونید یازده نفر به این گندگی یه توپ فسقلی را توی دروازه به اون گشادی بکنید؟ قباحت داره بخدا. حیف که من وقت ندارم والا خودم میامدم صد تا گل میزدم.

نکته دوم این است که حواستان به کار خودتان باشه و به خانمهای بی حجابی که در استادیوم نشسته اند چشمک نزنید. نکته بعدی این است که اگر یک گل از حریف جلو افتادید و خواستید وقت کشی بکنید بروید پیش داور بگویید: یه خانمی جلوی درب استادیوم منتظر شماست. کار فوری باشما داره. داور با شنیدن این خبر بازی را زودتر از موعد مقرر تمام خواهد کرد و سوت پایان را میزند که در این صورت شما برنده میدان هستید.
درحالتی که خدای ناکرده از حریف عقب افتاده اید و حریف شما میخواست وقت کشی کند فوری یکنفر از شما برود جلو درب استادیوم و به اون خانوم بگوید داور الان کار داره. برو بعدا بیا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا