۱۳۸۵/۰۳/۲۰

پيش بينی بازی ايران-مکزيک


فردا مسابقه ايران با مکريک است. چند تن از مردگان و زندگان سياسی در مورد بازی فردا اينچنين اظهار نظر کردند
امام خمينی قدس سره: من توی دهن اين مکزيک ميزنم. من مکزيک تعيين ميکنم. من به پشتوانه شما ملت مکريک تعيين ميکنم لاکن با قلبی آرام و نفسی مطمئن جام زهر را سر ميکشيم و بازی را ۱-۰ می بازيم.
مقام معظم رهبری: بحول قوه الهی همه آحاد اين ملت بايد برای بازی فردا آماده باشند. بازی فردا بازی با دشمن است. هرکس با دشمنِ تا دندان مسلح مکزيکی بازی کند و يا مذاکره کند به آرمانهای انقلاب خيانت کرده و از ما نيست. من در اينجا اعلام ميکنم که در صورتی که مکزيک به ما گل بزند ما حرکت انرژی در منطقه را متوقف ميکنيم.
احمدی نژاد رئيس جمهور محبوب: ما با اتکال بخدا در اين بازی هم مکزيک را ميزنيم، هم امريکا و هم اسرائيل را از صفحه روزگار محو ميکنيم. نتيجه ۳-۰ به نفع ماست. خدا هم با ماست.
حاج آقای کروبی: ما به تبعيت از فرمايشات امام راحل به مکزيک خواهيم باخت ولی تابع رهبری هستيم. هرچی ايشان بفرمايند هم ما و هم مکزيک بايد لبيک بگوييم.
آقای خاتمی: در مورد اين بازی فعلا مصلحت در سکوت است و من اظهار نظری نميکنم ولی انشالله بعد از اتمام جام جهانی در مورد پيش بينی نتيجه اين بازی شايد اظهار نظر کنم البته با کسب اجازه از مقام رهبری و در چارچوب قانون و مصالح نظام و بقيه چيزها.
آقای ابوالحسن بنی صدر: اين بازی چهار حالت دارد: يا ما ميبريم يا ميبازيم يا مساوی ميکنيم و يا اصلا بازی برگزار نميشه ولی در هر چهار حالت رژيم ظرف شش ماه سقوط ميکند.
آيت الله خزعلی: ای آتش بدهانت! در ايام فاطميه فوتبال ميخواهيد بازی کنيد و معصيت کنيد. اين بازی بايد تا بعد از ايام فاطميه به تعويق بيفتد.
آيت الله مشکينی: حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه فردا از دروازه تيم ما شخصا محافظت ميکند و ابراهيم ميرزاپور هيچکاره است و نتيجه ۰-۰ مساوی است.
خانم عشرت شايق: من شنيدم اين مکزيکی ها خيلی هات هستند. من از هم اکنون به رعشه افتاده‌ام.
آقای حسنی اروميه:ای مکزيک! ای فوتبال! چرا کفران نعمت ميکنيد؟ اينقدر روی علفها و چمنها ندويد بجای اينکارها يک گله بزغاله ببريد اونجا تا بخورند و پروار بشوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا