۱۳۸۵/۰۴/۲۹



تفاهم نامه:

اين عکس را که ميبينيد مربوط است به امضای تفاهم نامه همکاری. البته فکر نکنيد اين تفاهم نامه بین دو کشور مختلف امضا شده. خير. اين تفاهم نامه بين دو سازمان دولتی در جمهوری اسلامی به امضا رسيده که الحمدلله بعد از ۲۷ سال تلاشهای دیپلماسی به نتيجه رسيده و به ميمنت و مبارکی قرار شده لااقل دو تا از سازمانهای متخاصم با هم تفاهم داشته باشند.

به بخشی از مفاد اين تفاهم نامه توجه فرماييد:

بموجب اين تفاهم نامه مقرر گرديد که هردو سازمان بازرسی و ديوان محاسبات حق حاکميت و تماميت ارضی يکديگر را برسميت شناخته و با هم روابط مسالمت آميز مبتی بر احترام متقابل داشته باشند.
با امضای اين سند همکاری مقرر گرديد هردو سازمان بازرسی و محاسبات در اسرع وقت نسبت به افتتاح سفارتخانه و کنسولگری در خاک طرف متقابل اقدام نمايند و تسهيلات اخذ رواديد را برای ورود کارمندان هر دو نهاد به ساختمانهای يکديگر فراهم نمايند.

هر دو نهاد متعهد شدند از دخالت در امور داخلی يکديگر بشدت پرهيز کنند و دیگر زنگ درب یکدیگر را نزنند و فرار کنند.
هردو نهاد متعهد شدند کارمندان يکديگر زا بصورت توريست چند روزی را به نهاد طرف مقابل اعزام دارند و وسايل تفريحات سالم مثل منقل و انبر و ذغال و ديگر وسايل مورد نياز را فراهم نمايند.

مقرر شد روزهای جمعه همه کارمندان دو نهاد برای شرکت در نماز دشمن شکن جمعه خود را به ستاد برگزاری نماز جمعه معرفی نمايند.
هر دو طرف متعهد شدند و به يکديگر قول دادند که از اين به بعد برف پشت بام خود را يواشکی توی حياط ديگری نمی ريزند و سطل آشغال خود را داخل سطل آشغال طرف مقابل خالی نميکنند.
بر اساس مفاد اين تفاهم نامه مقرر گرديد روسای جمهور هر يک از دو نهاد ياد شده به اتباع و کارمندان خود گوشزد کنند که اينقدر صدای ضبط خود را بلند نکنند و موجبات اذيت و سلب آسايش اتباع نهاد مقابل نشوند.

در صورت نقض هريک از تعهدات فوق الذکر طرف ديگر خود را محق ميداند تا با استفاده از همه فن آوريها و تکنولوژی هسته​ای و نظامی همه پايگاههای طرف مقابل را بمباران نمايد.
خداوند به طرفين خير و برکت اعطل نمايد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا