۱۳۸۵/۰۵/۲۳


برويد کنار من دارم ميام:

الهم کل وليک الحجت ابن الحسن و الی آخر.

به فرموده مقام معظم رهبری و ديگر بزرگان بالاخره تصميم تاريخی خود را گرفتم و يک وبلاگ برای خودم دست و پا کردم . از امروز من هم شدم وبلاگ نويس.
خب از کجا شروع کنيم؟

ابتدا بايد اين وبلاگستان را اسلامی کنيم. از همین امروز خواهر ها بیرون . برادرها هم ظواهر اسلامی را رعايت کنند.ما وبلاگ غربی نمی خواهیم. وبلاگ باید اسلامی باشد و مطیع ولایت. بخول قوه الهی من نفت را به وبلاگ شما مي​آورم لذا مواظب باشيد توی وبلاگتون کبريت روشن نکنيد و سيگار نکشيد.

من وبگردی را قبول ندارم . ولگردی کار سگ است ولی قول میدهم انشالله هر هفته بطور سرزده به يکی از وبلاگها مراجعه کنم. موقع بازديد من از وبلاگتان مراسم استقبال بايد باشکوه انجام شود. همه کور و کچل​هايی که به آنها لينک داديد را جمع کنيد و شعار صل علی محمد بوی رجايی آمد بدهيد تا ما وارد بشويم.

مستله بعدی اداره وبلاگستان جهان است. ما در همين جا اعلام ميکنيم که همه وبلاگ نويسهای عالم بروند کنار . ما حاضريم همه وبلاگهای عالم را آپديت کنيم.

واما خواهران عزیز اگرچه در مورد ورود به استادیوم حالشان گرفته شد ولی در عوض در دنیای مجازی آزادی زیادی دارند و من همین جا این نوید و خبر خوش را به شما میدهم که در صورت موافقت مراجع تقلید ایدهم الله تعالی از این پس خواهران عزیز می توانند پای کامپیوتر بنشینند و وبلاگها را نگاه کنند.

نکته آخر اینکه نماز جمعه وبلاگستان یادتون نره. هر یک شنبه نماز جمعه به امامت ملا حسنی در مصلی وبلاگستان برگزار میشود. التماس دعا.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا