۱۳۸۵/۰۶/۰۴

خطبه​های يکشنبه:

خطبه اول:
و اما بعد.
يکی از مشکلات جهان اسلام و جامعه اسلامی خودمان اين است که دعاهايمان مستجاب نمی​شود. يعنی نه تنها مستجاب نمی شود بلکه برعکس عمل ميکند. مثلا شما دعا ميکنيد که تيم ملی فوتبال کشورمان قهرمان جهان شود و برزيل و آلمان و ايتاليا را شکست دهد ولی با کمال تعجب می​بينيد همين تيم فوتبال ما بجای پیروزی هشت تا گل از تيم افغانستان يا بنگلادش می​خوردو يا فرض کنيد دعا ميکنيد دختر همسايه ​تان از شما خوشش بيايد و شماره تلفنش را بشما بدهد ولی با کمال تعجب می​بينيد اداره مخابرات اعتصاب ميکند و همه خطهای تلفن بمدت طولانی قطع ميشود و اون دختره نصيب کسی ديگر ميشود. و همينطور مثالها فراوانند. علت چيست؟ چرا دعاهای ما نه تنها مستجاب نميشود بلکه برعکس خواسته​های ما عمل ميکند؟
براساس تحقيقات دانشمندان حوزه​های علميه دلايل اين کار مختلف است . يکی از دلايل آن ميتواند اين باشد که اون ملائکی که دعاهای ما را به عرش می​برند با ما لج هستند و دعاهای ما را بدجوری ترجمه ميکنند. حالا چرا با ما لج هستند؟ چون ما امت مسلمان ايستاده جیش میکنیم. آقايون عزيز اينکار را نکنيد. خانم​های محترمه اين کار را نکنيد. (البته آقايون اين کار را بکنند يه چيزيه ولی چرا خانمها اينکار رو ميکنند؟) دليل ديگر آن اين است که توی کهکشانها و کائنات بی​بند وباری زياد شده. کارهای بی​ناموسی زياد شده. اينقدر فسق و فجور زياد شده که سوراخ لايه اوزن گشاد شده. ما کهکشان فاسد نمی خواهيم. کهکشان بايد اسلامی باشد. خورشيد خانوم بايد حجاب اسلامی را رعايت کند. سياره​های زهره و ناهيد هم اخراج شوند. من از مقام معظم رهبری عاجزانه می​خواهم به اين مسائل در کهکشانها و کائنات رسيدگی کنند و آنجا را هم اسلامی کنند.

خطبه دويم:
در هفته گذشته خبر مهمی که در جهان اتفاق افتاد همان خبر حمله زمينی و هوايی نيروی انتظامی به پشت​بام منازل و جمع​آوری ديش​ها بود. من این پیروزی بزرگ را به مقام شامخ ولایت تبریک میگویم. اين عملیات شهادت طلبانه نيروی انتظامی کار خوبی بود ولی کافی نيست. اين مشکل بايد ريشه​ای حل شود. شما وقتی ديش​ها را از روی پشت بام جمع​آوری ميکنيد مردم دوسه روزی فيلمهای مستهجن نمی​بينند و به گناه نمی​افتند و مملکت ما آباد ميشود و اسرائيل از بين می​رود ولی بعد از گذشت دو سه روز همين مردم بجای ديش از تشت رختشويی و يا ماهی​تابه و ديگ و ملاقه استفاده خواهند کرد و باز روز از نو و روزی از نو. دوباره فيلمهای بی​ناموسی نگاه ميکنند و مملکت را بی ناموسی ميکنند. اين مشکل بايد ريشه​ای حل شود. راه حل ريشه ​ای اين استکه نيروی انتظامی برود آن ماهواره​هايی که توی مدار کره زمين می​چرخند را جمع​آوری کند. اگر ماهواره​ها را جمع کنند ديگر نيازی به جمع​آوری ديش ماهواره نيست. مردم دنیا ديگر نخواهند توانست فيلم بی ناموسی ببينند و مجبورند صدا و سيما را تماشا کنند و روضه گوش کنند و به راه راست هدايت شوند.
البته غير از ماهواره وسايل ديگری هم هستند که می​توانند ابزار گناه برای يک جوان باشند. بايد بحول قوه الهی همه اينها را هم از جلوی دست جوانان جمع کرد. يکی از آنها کامپيوتر است. ای علمای اعلام بداد اسلام برسيد. کامپيوتر را آلات لهو ولعب اعلام کنيد و کار را خلاص نماييد. بنابر اين بايد همه کامپيوتر و پرينتر و مودم و لب​تاپ و بقيه چيزهای ضاله را جمع​اوری کنند تا يک جوان مجبور شود به مسجد محل برود و در نماز جماعت شرکت کند.
وسيله ديگری که بايد هرچه زودتر جمع​آوری شود کبريت است. آقاجان کبريت را از جلوی دست اين ملت برداريد چون اين ملت نادان است و ممکن است با کبريت بازی کند و خدای ناکرده آتش سوزی راه بياندازد. همچنين چيزهايی مثل ميخ و سوزن و سنجاق را هم از آنها بگيريد زيرا ممکن است يک وقتی خدای ناکرده آنها را داخل سوراخ پريز برق کنند و باعث قطع برق و پريدن فيوز کنتور شود.
و نکته آخر اين استکه بهتر است ماشين حساب را هم جمع​آوری نمايند چون ماشين حساب باعث ميشود مردم جدول ضرب را ياد نگيرند و درنتيجه به گناه آلوده شوند.
والسلام عليکم و رحمت الله

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا