۱۳۸۵/۰۶/۰۷

اطلاعيه کاخ سفيد:

اطلاعيه کاخ سفيد:
بنا به گزارش خبرگزاريها چند دقيقه پيش اطلاعيه​ کاخ سفيد در مورد مناظره بوش با احمدی​نژاد منتشر شد که بلافاصله ما آنرا ترجمه کرده و بخشهای مستهجن و حرفهای ناجور آنرا سانسور کرده تقديمتان ميکنيم:

پرزيدنت محبوب ايران
عاليجناب احمدی​نژاد

مايلم تشکر صميمانه خود و ملت کافر و قرتی امريکا را از دعوت برای مناظره ابلاغ نمايم ولی به دلايل زير از پذيرش مناظره معذورم:
۱- آقای پريزيدنت! اگر مناظره خوب است و راه حل منطقی برای حل مشکلات و سوء تفاهمات فی مابين است پس چرا تا بحال اينکار را خود با مخالفانتان انجام نداده​ايد؟ بعبارت ساده​تر تو که لالايی بلدی چرا خوابت نمی​بره؟
۲- آقای متدين! تو که در روز روشن حرفهای خودت در مورد هاله نورانی را تکذيب کردی چگونه انتظار داری در مناظره با من حرفهای سابق خود و عملکرد حکومت ايران را تکذيب نکنی؟ بعبارت ديگر با چوپان دروغگو که مناظره نميکنند
۳- آقای زرنگ باشی! همش دو روز مانده به ضرب العجلی که برای تعليق فعاليتهای هسته​ای تعيين شده آمدی پيشنهاد مناظره ميدی؟ بعبارت ساده​تر خر خودتی داداش!
۴- آقای ول معطلیان! اصلا جايگاه تو در حکومت خودتان چيست تا من با تو مناظره بکنم؟ سياستهای خارجی را تو تعيين ميکنی يا رهبرت؟ سياستهای داخلی را چطور؟ تو در کجای تصميم گيريهای کلان قرار داری؟ با وجود اين قانون اساسی که شما داريد رياست جمهوری در ايران فقط رئيس چند تا سازمان اجرايی است و بس. حتی سياستهای کلان وزارتخانه​ها را هم رهبر تعيين ميکند. بعبارت ساده تر: عموجان کجای کاری؟ بچه برو بزرگترت رو بیار.
۵- من هم مثل شما چرت و پرت زیاد میگم و به همین خاطر مناظره دو نفر که هردو چرند پرند بگویند که بدرد نمی​خورد. لااقل یکطرف باید حرف منطقی بزند و طرف دیگر شلوغ و پلوغ کند و گرد و خاک راه بیاندازد. ما هردو مان بیسواد و خنگ هستیم و مناظره بین ما باعث خنده مردم خواهد شد.

لذا بنا به ادله فوق از پذيرش مناظره با جنابعالی پوزش ميخواهم. البته قبلا هم صدام حسين از اين ادا اطوارها درمی​آورد.
واشنگتن- کاخ سفيد
ج. بوش

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا