۱۳۸۵/۰۶/۰۸

مصائب طنز نويسی:

برخلاف تصور ما که خيال ميکرديم با آمدن احمدی​نژاد کار و بار طنز نويسان سکه ميشود و طنز نويسی آسان اخيرا فهميدیم که توی اين مدت چقدر طنز نويسی سخت شده. دليلش هم اين است که هرآنچه که ميخواهيم در قالب طنز و شوخی بنويسيم با کمال تعجب آنرا در عالم جدی و رسمی مشاهده ميکنيم. شوخی​ها تبديل به جدی شده و جوکها لباس واقعيت پوشيده​اند.
مثلا اين جمله :ما همه مشکلات عالم را حل خواهيم کرد يک طنز بامزه است که بارها از آن استفاده کرده​ايم ولی اخيرا رئيس جمهور محبوب آنرا علنا و رسما اعلام کرده حالا شما ببينيد با این اوضاع و احوال چطوری کار و کاسبی ما کساد ميشه؟
آمديم يادداشتهای روزانه رئيس جمهور را بنويسيم ديديم ای بابا خودش شروع کرده به یادداشت روزانه نوشتن و همين چرند و پرندهای ما را توی وبلاگش نوشته. و قراره باز هم بنویسه.
گفتيم پرونده هسته​ای ايران گم شده ديديم چند روز بعد همين را اعلام کردند.
بعنوان طنز از سوی رئیس جمهور نامه نگاری کردیم دیدیم ای دل غافل جدی جدی برداشته به شخصیتهای سیاسی عالم نامه نوشته و آنها را به اسلام دعوت کرده.
اصلا ما مانده​ایم آیا او طنز نویس است یا ما؟
باید برویم یه کار و کاسبی دیگه​ای برای خودمان دست و پا کنیم. توی این فکر هستم که طنز نویسی را تعطیل کنیم و توی این وبلاگ یه چیز دیگه​ای راه بیاندازیم مثلا پنچرگیری یا تعویض روغنی یا قصابی یا سبزی فروشی یا یه چیزی توی همین مایه​ها.
حاضریم شریک بشیم. جا از ما سرمایه از شما.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا