۱۳۸۵/۰۶/۱۷

مناظره احمدي​نژاد با بوش:


ميگن احمدی​نژاد قصد داره اينبار که ميره آمريکا همانجا جلوی کاخ سفيد اعتصاب نشسته کرده و تا قبول مناظره از طرف کاخ سفيد اعتصابش را پايان نخواهد داد.
اينقدر برای مناظره پافشاری و اصرار ميکنه که ناظران بين المللی دلشان میسوزد و میروندجورج بوش را کشان کشان می​آورند تا مناظره صورت بگيره و اين بنده خدا حسرت بدل از دنيا نره.

فرض کنید مناظره در يک سالن بسيار مجلل و با حضور هزاران خبرنگار و عکاس و شخصيتهای سياسی و بين اللمللی برگزار میشود. قيافه جورج بوش بخاطر اينکه او را کشان کشان به صحنه مناظره آورده​اند عبوس و اخمو است ولی احمدی​نژاد خوشحال است و مرتب با انگشتانش علامت پيروزی را به حاضران نشان ميدهد. واينک مشروح مناظره:

جرج بوش: خب. شما که اينقدر اصرار ميکردی مناظره مناظره. بفرما اين هم مناظره. چی ميخواهی بگويی که توی اين ۲۷ ساله از شما نشنيده​​ايم؟ بفرما.
احمدی​ نژاد: اللهم کل الوليک الحجت ابن الحسن صلواتک عليه و علی آبائه فی هذه الساعه و فی کل ساعه وليا و حافظا و قائدا و ناصرا و دليلا و عينا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه طويلا.
خب. نظر شما چيست؟!
جرج بوش: در مورد چی؟
احمدی​نژاد: در مورد همين که خواندم. در مورد دعای فرج آقا امام زمان. نظر شما در مورد مهدويت چيست؟ چه موقع حضرت ظهور ميکنه؟
جرج بوش: ( کمی دستپاچه ميشه و به مشاورانش نگاه ميکنه شايد آنها جواب سوال را با شکلک درآوردن به او برسانند).... خب. من در اين مورد اطلاع دقيقی ندارم ولی ميتوانم از رئيس سازمان سيا بپرسم. احتمالا آنها مطلع باشند که چه موقع ظهور ميکنه.
احمدی نژاد: (خطاب به حاظران و رو به دوربين خبرنگاران) ملاحظه فرموديد؟ اين آقا با اين سطح اطلاعات آمده شده رئيس جمهور امريکا. فعلا يک هيچ به نفع من.
خب. برويم سر سوال دوم. آقای پرزيدنت ايالات متحده! حمد و سوره ات را بخوان ببينم بلدی يا نه!
جرج بوش: (درحاليکه از خجالت سرخ شده) شرمنده! بلد نيستم!
احمدی​نژاد: خاک بر سرت کنم. تو رو چطوری رئيس جمهور کردند که حتی حمد سوره هم بلد نيستی بخونی.
برويم سر سوال بعدی. بگذار جهانيان ببينند که خداوند دشمنان ما را چقدر احمق آفريده. سوال بعدی در مورد تاريخ اسلام است. بگو ببينم در جنگ خندق که بين سپاه اسلام و يهوديان بود چه کسی دروازه خيبر را از جا کند؟
جرج بوش: بخدا کار من نبوده! من دروازه را از جا نکندم. حتما کار اون فلسطينی هاست.
احمدی​نژاد: به​به! گل بگيرم اون مملکتی که تو رئيس جمهورش شدی!
سوال آخر: نماز ميت چند رکعت است و در هر رکعت چند حمد و قل هو الله دارد؟
جرج بوش: نماز ميت؟... نماز ميت چيزه.... نماز ميت.... اول کت شلوار مشکی می​پوشيم. کراوات مشکی می​بنديم بعد ميرويم گورستان. وقتی که تابوت را با ريسمان داخل قبر گذاشتند قيافه مان را اخمو ميکنيم و اصلا نمی خنديم و با انگشتان دست روی سينه​مان علامت صليب ميکشيم. بعد پدر روحانی يه چيزايی ميخواند و ما نمی​فهميم ولی آمين ميگيم. درسته؟
احمدی نژاد: زکی! آقارو! اين شر و ورا چيه ميگی؟ نماز ميت اينجوريه؟
جرج بوش: در حالیکه عصبانی شده صحنه مناظره را ترک میکند و میگوید: آقاجان اصلا این چجور مناظره​ای است؟ این مناظره است یا امتحان گزینش اداره آموزش و پرورش گرمسار؟

احمدی نژاد: آهای مردم دنيا! ديديد چطوری فتيله پيچش کردم؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا