۱۳۸۵/۰۶/۲۶

خطبه​های يکشنبه:


خطبه اول:
يکی از شرايط صحت اعمال يک وبلاگ نويس خوب داشتن اخلاق نيکو يا همان حسن خلق است. وبلاگی که نويسنده​اش بداخلاق و اخمو باشد يک ريال هم نمی​ارزد. خوش اخلاق باشيد تا کامروا گرديد و به شما زودتر زن بدهند یا زودتر شوهر پیدا کنید. آدم بداخلاق به جایی نمی​رسد. حالا ممکن است بپرسید چه کار کنیم تا اخلاقمان خوب شود؟
برای اینکه خوش اخلاق شوید باید به این نکات بدقت توجه کنید: اول اینکه ترشی نخورید. خوردن ترشی هم چهره​تان را ترشروی میکند و هم اخلاقتان را سگی .دوم اینکه زعفران بخورید. یعنی بجای نخود و کشمش و آجیل و پفک نمکی و چیپس و از اینجور چیزها یک مشت زعفران بریزید توی جیب ​تان و توی خیابان راه بروید و زعفران بخورید. هم مردم خواهند خندید و هم خودتان .سوم اینکه با افراد بداخلاق و بد عنق رفت و آمد و معاشرت نکنید. بی حکمت نیست که شاعر فرمود: پسر نوح با بدان بنشست و خاندان نبوتش گم شد- سگ اصحاب کهف روزی چند پی نیکان گرفت و مردم شد. یعنی شما که وبلاگ​نویس هستید از همین امروز لینک وبلاگ​های آدمهای بداخلاق را از وبلاگتان حذف کنید و به آدمهای خوش اخلاق و خنده​رو لینک بدهید. البته وبلاگ ما از این امر مستثنی است. من اینها را برای شما مردم میگم نه برای خودم. وبلاگ من مثل حسینیه اردبیلی​ها ست. کسی را از حسینیه بیرون نمیکنند مگر اینکه کارهای بی​تربیتی بکند.

خطبه دوم:
در هفته گذشته مهمترين اتفاقی که در جهان رخ داد همان خبر نهضت آزادیبخش زنان کلمبيايی بود که سياست درهای باز ولی زانوهای بسته را عليه مردان شروع کردند. من به همه شما مردان وبلاگی توصيه ميکنم که بجنبيد و فرصت را از دست ندهيد. بشتابيد بسوی کلمبيا. برويد آنجا و عرض ادب کنيد به ساحت مقدس آن خانمهای بزرگوار و بگوييد: پدر و مادرم بقربانت. من اسلحه ندارم و از خشونت هم بيزارم. حالا میگی چیکار کنم؟ آنوقت است که حتما مورد مهرورزیی و شفاعت قرار ميگيريد و به عرش عروج ميکنيد. این است که میگویند از دامن زن مرد به معراج می​رود.

موضوع بعدی که جهان را تکان داد (البته نمی​دونم چند ریشتر بود این تکان ) خبر عروج یک خانم تحصیلکرده ایرانی بود به ملکوت اعلی. من چند پیام مهم دارم برای اون خانم. اول اینکه ای خواهر! ای انوشه! ای انصاری! حجابت را در اون بالا رعايت کن. مثل اونهایی نباش که همینکه هواپیما از مرز ایران میگذرد حجابشان را برمی​دارند و خارجی ميشوند. تو حجابت را حفظ کن حتی اگر سفينه​ات به مريخ برود. پیام دوم من این بود که قدرشناس جمهوری اسلامی و علما باش. باید بدانی که جمهوری اسلامی تو را به این مقام و موقعیت رسانده​است. اگر نبود گندکاری ما علما و بهم ریختن بساط زندگی در ایران توسط ما شما و امثال شما هیچوقت به فکر بیرون رفتن از کشور نمی​افتادید و به این درجه از موفقیت نائل نمیشدید. این ما بودیم که کشور را برای بهتر شدن آینده شما جوانان عزیز به گند کشاندیم. پس یادت باشد که قدر شناس ما علما و نظام مقدس باش. پیام سوم یک مسئله شخصی است. ای خواهر عزیز! حالا که داری میروی توی آسمانها بی زحمت از اون بالا ببین جهت قبله ما درست است یا خیر. نمی​دانم چرا عبادات ما نتیجه معکوس میدهد و مردم را از خدا دورتر میکند.
ضمنا سوغاتی هم فراموش نشود.

مسئله آخر در مورد تظاهرات عليه پاپ است که در همه بلاد اسلامی راه افتاده. من نميدانم اون پاپ چه کار بدی کرده . احتمالا کاريکاتوری عليه مقدسات ما کشيده و قلب خانواده​های علما را جريحه دار کرده. من در همينجا اعلام ميکنم که پاپ بايد خلع سلاح شود تا توی اين هوای سرد واتيکان سرما بخورد و بفهمد توهين کردن به مقدسات ما چه عاقبتی دارد. واتيکان هم بايد از صفحه گيتی حذف شود و يا همراه اسرائيل منتقل شوند به آلاسکا. از شما بلاگ نويسان متعهد هم ميخواهم اعتراضات خود را به گوش استکبار جهانی برسانيد. آقا جان! اصلا مگر پاپ نمرده بود؟؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا