۱۳۸۵/۰۷/۱۹

فيلتر و امداد غيبی:

چند شب پيش خواب ديدم توی يک کویر و صحرای برهوت مشغول وبلاگ نويسی هستم. مدتی گذشت . ناگهان ديدم جوانی خوش سيما بر اسب سفيد راهواری نشسته و شتابان بسوی من می آيد. از جا برخاستم تا بپرسم تو کيستی و در اين وادی بی آب و علف چه ميکنی که ناگاه مرا به نامم خطاب کرد و گفت:
ای ملا! هر حاجتی داری بگو تا برآورده کنيم.
با شنيدن اين سخن از ترس شلوارم را خيس کردم و فرياد برآوردم: يا قمر بنی هاشم! چه سعادتی نصيب من شده. الان حاجات خودم را ميگم. ...يه دقيقه صبر کنيد.... يه خورده هول شده​ام...(به فکر فرو رفتم کداميک از حاجات خود را بيان کنم؟ خواستم بگم چطوری شماره تلفن اون خانم همسايه بغلی​ که خيلی باحال هم هست را ميشه بدست آورد ولی ديدم از طرح آن خجالت ميکشم. ممکن هم هست با یک ضربت شمشیر دو نیمه​ام کند. خواستم بگویم این مملکت ما را از دست آخوندا نجات بده. ترسیدم شاید او هم نتواند این کار را بکند و پیش من خجالت بکشد... خلاصه هرچی فکر کردم چه حاجتی را درخواست کنم چیزی به عقلم نرسید جز نجات وبلاگ شریف​مان از دست اجانب فیلترچی لذا گفتم:
- یا سیدی یا مولا. میشه یک جوری حال اون لشگريان ابن زیاد فیلترچی را بگیرید که اینقدر وبلاگ من را فیلتر نکنند؟
فرمود: ای بابا چه دل خوشی داری؟ وبلاگ به چه دردی میخوره؟ برو فکر نان کن که خربزه آبه. ولی حالا چون بالاخره حاجت توست اشکالی نداره. فردا صبح قبل از طلوع فجر صد بار آیة الکرسی را بخوان و به مانیتور کامپیوترت فوت کن. بعد ایمیل​ات را با حمد و قل​هوالله باز کن. مشکلت حل میشه.
خواستم بپرسم: چطوری؟
که ناگهان غیب شد و در افق محو شد.
از خواب بیدار شدم. اول شلوارم را که خیس کرده بودم عوض کردم. سپس دستورات را مو به مو انجام دادم. وقتی ایمیلم را باز کردم با کمال تعجب دیدم یکی از صحابه که من اسمش را هم نمیدانم برای ما یک وبلاگ آینه درست کرده مثل قرص ماه! خوش سیما و قشنگ! از معجزات این وبلاگ این است که لازم نیست من هربار نوشته​ای را که در این وبلاگ اصلی می​نویسم در آنجا هم کپی کنم بلکه خودبخود اینکار را از جانب پروردگار برای ما میکند. مثل این است که ملائک مطالب اینجا را در آن وبلاگ آینه کپی و پیست میکنند.
من آدرس این وبلاگ آیینه​ای را به مومنین و مومنات داخل ایران خواهم فرستاد تا با خیال راحت به مطالب این وبلاگ شریف دسترسی داشته باشند.
از اعلام کردن آدرس آن در ملا عام خودداری میکنم چون ممکن است چشم نامحرم به آن بیفتد و ناکام از دنیا برود.
این بود شرح کرامات وبلاگ ضد فیلتر ما.
حالا به فیلترچی ها بگویید: اگر مردی بیا منو فیلتر بکن!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا