۱۳۸۵/۰۸/۰۱



بنظر شما چند تا بچه کافیه؟

اين غربی​ها عجب آدمهای بدجنسی هستند. خودشان پير هستند و نمی​توانند بچه دار بشوند و بخاطر اينکه ما تعدادمان زيادتر از آنها نشود و مبادا بر آنها غلبه کنيم ميخواهند ما را گول بزنند . هی تبلیغات میکنند که برنامه​های کنترل جمعيت لازمه توسعه است و دوتا بچه کافيه و از اين جور شر و ورا.
اين چيزها مشکلات غربيهاست نه مال ما. ماشالله به خودمان. وقتی سرمان را زير لحاف ميبريم فوری ياعلی مدد ديگه! هم خودمان کيف ميکنيم و هم با اين کار به پيشرفت کشور خودمان کمک ميکنيم.
تازه مردهای کشورهای غربی چند تا مشکل بزرگ دارند که مردهای ما ندارند. اول اينکه مشکل فيزيکی دارند يعنی اينقدر بدنشان شيربرنجی است که جايی که بايد راست قامتان جاويد تاريخ باشد شل و ول است و بدرد نمیخورد. بخاطر همین است که ادیسون برایشان از اون قرص​های آبی رنگ اختراع کرد در صورتی که ما به این قرتی بازیها نیازی نداریم و همیشه سرمان را بالا میگیریم.
دوم اینکه آنها محدودیت ازدواج دارند در حالیکه ما دستمان در تعدد زوجات باز است تا چهارتا دائمی و الی ماشالله صيغه​​ای. بالاخره زن دلش میخواد دیگه. نمیشه که کاری نکرد.
سوم اينکه بچه دار شدن خارجی​ها با ما تفاوت آرمانی و عقيدتی دارد. ما بچه​دار ميشويم تا گوينده لااله ای​الله در زمين زياد شود و برای پدر و مادر صالحات الباقیات شوند ولی آنها چی؟ بچه دار ميشوند تا تعداد ماليات دهنده زياد شود.
از طرف دیگر کشور ما ظرفيتش خيلی زياد است. ما تا ۱۲۰ ميليون هم ظرفيت داريم. هم اشتغال برای آنها داريم هم دبستان و هم بيمارستان و هم قبرستان. کم کم داريم به اين فکر ميافتيم که برای رسيدن به مدينه فاضله ۱۲۰ ميليونی مقداری جمعيت از جاهای ديگر وارد کنيم. البته اميدواريم خانمهای محترم کم کاری نکنند و وظيفه ملی مذهبی خود را فراموش نکنند.
خلاصه اينکه تا ميتونيد بزاييد! چه مرد چه زن.
نکته: آيا کسی که در مسئله​ای به اين روشنی اينقدر شوت است آيا در مسائل پيچيده اقتصادی و سياست خارجی ميتواند حرف سنجيده و کارشناسی شده بزند؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا