۱۳۸۵/۰۸/۰۵

سومين میلاد خجسته وبلاگ ملا:

روز ششم آبان​ماه يوم الله ست یوم الله.
در سنه ۱۳۸۲ در چنين ايام بربرکتی اولين نوشته خود را در پرشين بلاگ نوشتيم. هنوز عرق بدنمان خشک نشده بود که کفار و مشرکين از خدا بی​خبر وبلاگمان را مسدود کردند لذا با دلی آرام و قلبی مطمئن به بلاگ اسپات هجرت کردیم و يک وبلاگ را راه انداختيم. (قرار است اين روز مبارک مبدا تاريخی در وبلاگستان شود. تاريخ هجری وبی. همان روزی است که ما از دست کفار پرشين بلاگ به بلاگ اسپات هجرت کرديم)

هنوز چند ماهی از اين هجرت تاريخی نگذشته بود که باز کفار از خدا بی​خبر وبلاگ ما را فيلتر کردند. بناچار همين وبلاگ شريف را راه انداختيم و قصد هم نداريم از اينجا به جايی ديگر نقل مکان کنيم. فعلا همين​جا خوب است.

البته غير از اين سه وبلاگی که در بالا ذکر شد دو سه وبلاگ هم راه انداختم فقط برای ذخيره چیزهایی مانند عکس و لينک و برخی نوشته های خام که بمرور از آنها استفاده ميکنيم. ملاحظه ميفرماييد که در پشت صحنه اين وبلاگ ما تشکيلات و سازمان​های عريض و طويلی وجود دارد که کار پشتيبانی از اين وبلاگ را انجام ميدهند. عوامل تولید- مونتاز - نودال- صدابردار- عکاس و نور و غيره هم هستند. تعداد کارمندهای اين وبلاگ دست کمی از پرسنل شرکت گوگل يا مايکروسافت ندارد شايد هم یه خورده بيشتر باشند.

و اما طرح توسعه وبلاگ:
در آينده نزديک قرار است يک پرده ضخيم مشکی از وسط اين صفحه وبلاگ بکشم. سمت چپ مربوط به برادران و سمت راست مخصوص خواهران و خودم. اين کار برای حفظ شئونات اسلامی وبلاگ لازم است.
نکته بعدی در اين طرح توسعه احداث چند واحد مسکونی و تجاری است. اگر دقت کنيد می​بينيد در اين وبلاگ ما زمين و جای خالی زياد دارد. يک قسمت آنرا ميخواهم چند دهنه تجاری دربياورم تا افراد و شرکنهای داخلی و خارجی تبليغاتشان را دراينجا بگذارند و کار و کاسبی شان سکه بشود و البته يک اجاره​ای هم به ما بدهند تا صرف ترويج اسلام در سان فرانسیسکو و کوبا و تايلند و اينجور جاها کنيم.

يک واحد دو خوابه نقلی هم ميخواهم از توی اين زمين خالی دربياورم برای دادن اجاره. حاشیه​های خالی آن را هم میخواهیم سیزی جات و خیارچنبر و گوجه بکاریم.

بهرحال این میلاد با سعادت اختر تابناک وبلاگها را به همه وبلاگی​های عزیز تبریک و تهنیت عرض میکنم . به همین مناسبت یک هفته را تعطیل عمومی اعلام ميکنيم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا