۱۳۸۵/۰۸/۲۰

خطبه های بلاگ​آباد:


و اما بعد.
من امروز آمدم اينجا تا تبريک بگم. تبريک به پيشگاه مقام معظم رهبری. تبريک به علمای اعلام. نبريک به ملت هميشه در صحنه.
تبريک بخاطر پيروزی برادران و خواهران دمکرات در آمريکا. حقيقتا اين از الطاف الهی بود و مرهون امدادهای غيبی . ما از حضرت بقيت الله تشکر ميکنيم که هميشه در صحنه انتخابات حضور دارند و صندوق آرا را شخصا شمارش ميکنند.
ما از ملت هميشه در صحنه امريکا نيز تشکر ميکنيم که با حضور گسترده خود در حوزه​های اخذ رای مشت محکمی به دهان ابرقدرتهای غرب و شرق و در راس آنها امريکای جنايتکار زدند.
ما همچنين از امت سلحشور دمکرات تشکر ميکنيم که با حضور ميليونی خود در انتخابات با ارمانهای مقدس مقام معظم رهبری تجديد بيعت کردند و بدون اينکه از حمايت​های معنوی شورای نگهبان برخوردار باشند به فضل الهی و دعاهای شما ملت در انتخابات پيروز شدند.

و اما چند تذکر و توصيه به برادران دمکرات:

عزيزان! حال که شما در اين نبرد حق عليه باطل پيروز شديد فورا بايد دست بکار شويد و ريشه آمريکا و صهيونيسم بين الملل را از جا بکنيد و بياندازيد بيرون.
اولين کاری که بايد بکنيد عزل مديران فاسد و جايگزينی انها توسط نيروهای مخلص حزب​الهی و بسيجی و متعهد است. وزير غربزده بدرد شما نمی​خورد. همه انها را بیرون بریزید. نماینده بی​حجاب بدرد نمی​خورد. به همه آنها اولا با زبان خوش و ملایمت تذکر بدهید که مقنعه بپوشند و اگر از این امر سرباز زدند محکم بخوابانید بیخ گوششان تا ادب بشوند.

مسئله بعدی بستن مراکز فساد و فحشا است. باید فورا هالیود را تعطیل کنید. فیلمسازها بايد در مورد واقعه کربلا و پانزده خرداد و راهپيمايی ميليونی بيست و دو بهمن فيلم بسازند نه در مورد شهيدان تايتانيک و مزخرفاتی مانند ترميناتور و رامبو. هنرپيشه​های زن را بفرستيد سبزی پاک کنند و آشپزی کنند. يک آبگوشت خوشمزه درست کردن اجر و ثوابش هزار مرتبه بالاتر است از نعوذبالله ماچ و بوسه کردن با مرد نامحرم در فيلمهای آنچنانی .

کار بعدی که بايد انجام بدهيد اين است که اون جرج بوش را از کاخ سفيد بيرون کنيد. اول با زبان خوش بگوييد برود و اگر نرفت او را انقدر اذيت کنيد تا کلافه شود و مجبور شود اسباب کشی کند و از کاخ سفيد برود. مثلا هرروز وقت و بی​وقت برويد زنگ درب کاخ سفيد را بزنيد و الفرار. سرظهر موقعی که خوابیده بروید جلو خانه او توپ بازی کنید و سر و صدا راه بیاندازید. سطل آشغالش را بريزيد توی پياده رو. چرخ ماشينش را پنچر کنيد و با تيرکمان همه شيشه پنجره​ها را بزنيد خرد کنيد. سيم تلفن را از بيرون قطع کنيد و شير گاز را از داخل کوچه ببنديد.

کار مهمتری که وجود دارد تخریب مظاهر طاغوتی است. اون مجسمه آزادی که یک خانمی درحالیکه در دستش یک مشعل گرفته ولی حجابش را رعایت نکرده را با سیم بکسل بکشید پایین. همین چیزها باعث بدآموزی به جوانان ما شدند و هی میگویند آزادی٬ آزادی.

در ضمن يک خواهش شخصی هم داشتم. اون خانم مونيکا لوفينسکی را پيدا کنيد و بگویید یه دقیقه بیاد پيش ما ببينم احکام شرعی سيگار کشيدن را بلد است يا خير.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا