۱۳۸۵/۱۰/۲۷


اطلاعيه مهم مراجع تقليد:



بسم الله الرحمن الرحيم
امت قهرمان تخم مرغ پرور٬
برادران غيور خروس٬
خواهران محترمه مرغ٬
جوجه موجه​های عزيز!

همانطور که اطلاع داريد اخيرا قيمت گوشت مرغ و تخم مرغ سر به فلک زده بطوريکه چنين افزايش قيمتی در طول تاريخ بيسابقه بوده است. از آنجا که رفع مشکلات داخلی کشور خارج از حيطه وظيفه دولت خدمتگزار ميباشد و تخصص مديران ما در حل مسائل بغرنج کشورهايی همچون اکوادر و ونزوئلا و نيکاراگوئه و زيمبابوه و امثالهم است٬ تامين گوشت مرغ و تخم مرغ مورد نياز امت شهيدپرور ايران بعهده شما جامعه زحمتکش مرغ و خروس و جوجه است.
امروز وظيفه شرعی و ميهنی شما اقتضا ميکند بپا خواسته و برای رفع گرانی گوشت و تخم خودتان طرحی نو براندازيد. در همين راستا ما مراجع عظام و علمای حوزه​های علميه موارد ذيل را به شما عزيزان گوشزد مينمائيم:

۱- خواهران محترمه مرغ ضمن رعايت حجاب و شئونات اسلامی٬ قدقد کردن را کنار بگذارند و تند و تند تخم کنند تا با افزايش توليد٬ تعادلی در عرضه و تقاضا حاصل گردد و قيمت تخم مرغ از شانه​ای ۲۰۰۰ تومان کاهش يابد تا مردم فقير و بيچاره بتوانند لااقل دوتا تخم مرغ بشکنند و يک نيمروئی درست کنند.

۲- برادران مومن خروس بايد توجه داشته باشند که امروز توليد مثل و داشتن تعدد زوجات٬ از اوجب واجبات است. همه چشم بازار به شماست که آيا ميتوانيد در اين برهه تاريخی وظيفه حساس و خطير خود را انجام دهيد و کارخانه جوجه کشی راه بياندازيد يا خير. قوی باشيد و کارتان را با قوت انجام دهيد.

۳- برادران عزيز و متعهد خروس بايد کمربندها را محکم ببندند و کمر خويش را تقويت کنند. فرض است بر شما خوردن چند قرص وياگرا در بين دانه​های گندم.

۴- جوجه موجه​های عزيز٬ شما نسل آينده ساز هستيد. زياد ورجه ورجه نکنيد. خودتان را پروار کنيد تا شايد قيمت جوجه کباب يه خورده ارزان شود. خدا نياورد روزی را که شما از بين ما رفته باشيد و ما از خوردن جوجه کباب محروم شويم.

۵- برادران عزيز خروس توجه داشته باشند که اينقدر با تخم ها بازی نکنند. اين تخم مرغها سرمايه اسلام​اند. با آنها ور نرويد.

در خاتمه برای همه شما آرزوی صحت و سلامت نموده و مصونیت از همه بليات ارضی و سماوی را از خداوند سبحان مسئلت مينمائيم.
به اميد روزی که مملکت ما دیگر اينقدر تخمی نباشد.

والسلام عليکم و رحمت الله


حضرت آيت الله بوقلمون زاده تبریزی- حضرت آيت الله دنبلان فروش مراغه​ای- حضرت آيت الله گوشکوب زاده اردبیلی- حضرت آيت الله نازک نارنجی قمبل آبادی- حضرت آيت الله ملا حسنی کانادا آبادي




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا