۱۳۸۵/۱۰/۲۴

چکار کنيم تا وبلاگمان فيلتر نشود؟

برای اينکه وبلاگتان فيلتر نشود بهتر است نکات زير را مراعات کنيد:

۱- سعی کنيد در مورد اوضاع داخلی چيزی ننويسيد. آقاجان! اين همه موضوعات متنوع هست آنوقت شما گير ميدهيد به مسائل و مشکلات مملکت. آخه اين هم شد کار؟ سعی کنيد در مورد گل و بلبل و آب و هوا و اينجور چيزهای بی​خطر بنويسيد و با سياست کاری نداشته باشيد.
۲- چند تا عکس گنده از مقام معظم رهبری را قاب کنيد و بچسبانيد گوشه وبلاگتان . از قرادادن عکس سگ خر و الاغ و اینجور چیزها پرهیز کنید. چون نمونه​اش را داشته​ایم که طرف عکس سگش را گذاشته بالای وبلاگش و آمده​اند وبلاگش را فیلتر کردند.
۳- مواظب باشید وبلاگتان پرخواننده نشود. اگر دیدید تعداد ویزیتورهای آن زیاد شده بدانيد کار وبلاگتان تمام است. زیرا وبلاگ پرخواننده ممکن است در آينده در خدمت اهداف دشمن قرار گيرد و حرفهايی را منعکس کند که به مصلحت نيست.
۴- از دادن لينک به کسانی که ​از قبل فيلتر شده​اند و يا ممکن است در آينده فيلتر شوند بشدت اجتناب کنيد.
۵- وبلاگ خودتان را به ثبت برسانيد و برای هر مطلبی که ميخواهيد بنویسید از قبل مجوز بگيريد و يا لااقل آنرا به امضای پيشنماز مسجد و يا يک حزب​اللهی محل برسانيد.
۶- برای اينکه نشان دهيد قصدتان از راه​اندازی وبلاگ براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی نيست٬ يک تکه پارچه سفيد (ميتوانید از زيرپوش خود استفاده کنيد) را بالای وبلاگتان به اهتزاز درآوريد و دستانتان را همیشه بالا نگه دارید تا نشان دهيد ما تسليم هستيم و هيچ جنگی با شما نداريم و فقط میخواهیم نظراتمان را در وبلاگ بنویسیم.
۷- برادران وبلاگ نویس اخلاق اسلامی را در مطالبشان رعایت کنند و خواهران بلاگر نیز حجاب اسلامی را مراعات نمایند.
۸- تند و تند به​روز نکنید. سعی کنید هر هفت هشت ماه یکبار دو سه خط بنویسید و اگر برایتان مقدور هست اصلا چیزی ننویسید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا