۱۳۸۵/۱۱/۲۶

نقطه اوج فن​آوری:

الان جوانان ما در رشته پزشکی به نقطه اوج فن​آوری پزشکی رسيده​اند. سلول​های بنيادين را کشف کرده​اند. سلول​های بنيادين ميدونيد چيه؟ يعنی سلول پايه بدن هر فرد! اگه شما آنرا پيدا کنيد توسط آن ميتوانيد تمام اندام آن فرد را بسازيد. چشمش را بسازيد٬ قلب بسازيد٬ کبد بسازيد٬ کليه بسازيد. نصب کنيد! عين اولش کار بکنه!
(از فرمايشات گهربار رئيس جمهور محبوب جناب آقای دکتر! احمدی​نژاد)

*****
طريقه ساخت و نصب اندام​های حساس بدن:

ابتدا يک سلول بنيادين بدن خودتان را با نوک میخ یا سوزن خياطی از اندام مورد نظر جدا کنيد و آنرا به آرامی داخل لوله آزمايش قرار دهيد. کمی الکل طبی و مقداری نمک و فلفل و زردچوبه به آن بيافزاييد و درحاليکه با انگشت شصت دهانه لوله را محکم گرفته​ايد٬ محتوی لوله را بشدت تکان بدهيد تا بخوبی ضد عفونی شود. اين کار را بمدت دو سه دقيقه در دمای ۲۵ درجه سانتيگراد و فشار يک اتمسفرانجام دهيد. اکنون محلول الکل را به آهستگی خالی کنيد. مواظب باشيد سلول بنيادين همراه الکل دور ريخته نشود.
در مرحله بعد بوسیله مقداری آب مقطر سلول بنيادين را خوب غسل بدهيد و سه بار آبکشی نماييد. اگر اين​کار را رو به قبله انجام دهيد بهتر است. اندام شما هميشه در خدمت اسلام و مسلمين فعاليت خواهد کرد.
اکنون سلول را از داخل لوله آزمايش به آرامی خارج کنيد و روی يک جای نرم و لطيفی قرار دهيد . مثلا روی تشک قرار دهيد. حالا خودتان برويد روی آن سلول بنشينيد تا بدينوسيله گرمای بدن شما امکان رشد سلول را فراهم کند. حوصله داشته باشيد و زود از روی سلول بلند نشويد. معمولا ۲۱ شبانه روز طول ميکشد.
زمانی که سلول بنيادين به اندازه کافی رشد کرد و تبديل به اندام مورد نظر شد٬ شما وول خوردن آنرا در قسمت زيرتان احساس ميکنيد. نترسيد و فرار نکنيد. چون اگر فرار کنيد آن اندام مورد نظر دنبال شما خواهد آمد.
بنابر این آنرا با اطمینان برداريد و نصب کنيد تا عين روز اول کار کند. اگر طريقه نصب کردن آنرا بلد نيستيد از يک لوله کش بخواهيد تا آنرا برايتان نصب کند. اصولا نصب آن کاری ندارد مثل نصب آبگرمکن است.
بعد از نصب اگر عیب و ایرادی هم داشت هیچوقت انرا تعمیر نکنید. یک اندام آکبند دیگر بسازید و بجای آن نصب کنید. اگر از کوچکی یا بزرگی بعضی از اندام​های بدنتان ناراحتید٬ دیگر نگران نباشید. آنرا بکنید و دور بیاندازید و یک اندام بزرگتر بجای آن نصب کنید.
به این میگن نقطه اوج فن​آوری در رشته پزشکی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا