۱۳۸۵/۱۲/۰۱

صبح روز بعد:

بالاخره کاری که نبايد ميشد شد! و اتفاقی که نبايد ميافتاد افتاد!
امريکائی​ها از نیمه شب گذشته تا بامداد امروز با صدها فروند جت​های جنگی مراکز فعاليتهای هسته​ای و نظامی ما را هدف قرار دادند و درب و داغون کردند. دود غليظ از محل​های اصابت موشک​های ليزری و هدايت شونده به آسمان برخاسته٬ آمبولانس​ها با سرعت در حال رفت و آمد هستند٬ نيروهای نظامی و انتظامی محل​های عبور و مرور را بسته​اند و به خبرنگاران اجازه نزديک شدن به آنجا را نمی​دهند.
حالا اظهار نظرهای افراد مختلف را بعد از وقوع حملات امريکا بخوانيد:

مقام معظم رهبری: دشمن بداند که ما مرعوب اين چيزها نمی شويم. ما يک ذره از مواضع خودمان عقب نشينی نخواهيم کرد و تا اين مملکت و آحاد اين ملت عزيز و متدين را به نابودی نکشيم تغييری در مواضع خود نخواهيم داد.

رئيس جمهور محبوب: بزودی خبرهای خوشی را به اطلاع شما ملت سرفراز خواهم رساند. ما به نوک قله پيشرفت رسيده​ايم و حالا بايد به پايين برگرديم.

فرمانده سپاه پاسداران: اين دفعه ما هيچی نگفتيم ولی امريکا اگر جرات دارد يک بار ديگر حمله کند تا چنان جواب دندان شکنی به او بدهیم که درس عبرتی شود برای ديگر قدرتهای استکباري

مجلس شورای اسلامی: طرح دو فوريتی انگشت نگاری عليه امريکائيان تصويب شد.

آقای کروبی: همانگونه که امام راحل فرمودند امريکا هيچ غلطی نميتواند بکند ولی ما مطيع ولايت و رهبری هستيم. اگر ايشان بفرمايد امريکا ميتواند بکند در آنصورت ما مطيع آن اوامر امریکا هستيم

اصلاح​طلبان: همش تقصير اين تحريمی هاست. اگر معين رای آورده بود امريکا جرات نداشت به ما حمله کند.

عده​ای از گوشکوبهای مقيم وبلاگستان: آقاجان! همش تقصير شماهاست که عرصه وبلاگستان را به ابتذال کشانديد. چقدر گفتيم که نيم فاصله را رعايت کنيد و شما گوش نکرديد!

اون پسره پررو وبلاگستان: آی داد! آی بيداد! اين امريکائی​های نامرد بالاخره (با همکاری بچه​های سابق تحکیم و روز آنلاین و گنجی و سازگارا و غیره) کار خودشان را کردند. الان خودم برميگردم ايران تا بجنگم. از آنجائی​که وبلاگ من در ايران فيلتر است لذا يکی از شما برود وزارت اطلاعات و بگويد من ميخواهم به ايران برگردم پول بليط ندارم. زود برای من يک بليط امریکن ارلاين (فرست کلس) بفرستيد. عجله کنيد که مملکت داره از دست ميره. من فورا بايد بيايم آنجا تا با امريکائی​ها بجنگم. ای امریکائی​ها! ای نامردا زورتان به بچه ميرسه؟ حالتان را ميگيرم!. برويد کنار من دارم ميام.

فرمانده نيروی زمينی ارتش: عملیات پاتک ما بزودی شروع خواهد شد. فعلا منتظر نيروی کمکی از تورنتو هستيم. قرار است « زورو » بياید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا