۱۳۸۶/۰۱/۱۴

قطعنامه پايانی راهپيمايی دانشجويان مقابل سفارت انگليس:
ملت قهرمان و شهيد پرور ايران
بار ديگر دست جنايتکار امريکا از آستين انگليس به درآمد و جنايتی ديگر آفريد. مزدوران تا دندان مسلح انگليس در حالی که لباس برادران بسيج پوشيده بودند وارد آبهای خليج هميشه نيلگون فارس شدند و به آن تجاوز کردند که خوشبختانه با درايت و راهبری داهيانه رهبر معظم انقلاب و امدادهای غيبی٬ همه مزدوران جبهه کفر دستگير و بازداشت شدند.
اينک که ما دانشجويان به فرمان مقام معظم رهبری در اينجا جمع شده​ايم ٬ از دولت مکتبی و ارزشی جناب دکتر احمدی نژاد ميخواهيم دستور دهد موارد زير در اسرع وقت انجام شود:

۱- دولت انگليس بايد از تک تک برادران و خواهران هميشه در صحنه ايران شخصا عذرخواهی کند. سفارت انگلیس با بلدوزر تخریب شود و سفیر انگلیس و راننده​اش اعدام باید گردند.
۲- دولتهای انگليس و امريکا و فرانسه و آلمان و چين و روسيه و ايتاليا بايد فعاليتهای هسته​ای شان را متوقف کنند و از ما عذرخواهی کنند.
۳- دولت اسرائيل بايد اولا نابود شود ثانیا از همه سرزمين​های اشغالی عقب نشينی کند و به مرزهای دوران هخامنشی برگردد و در ضمن از ما هم عذرخواهی کند.
۴- حق وتو در شورای امنيت بايد لغو شود و فقط ولی فقيه حق دارد چيزی را وتو کند که او هم بايد از ما عذرخواهی کند. (منظور سازمان ملل است نه ولی فقیه)
۵- دولت عراق بايد هرچه زودتر انگلیسی​ها را از کشور خود بیرون کرده و گزارش کامل آنرا بما بدهد و ضمنا عوامل و مسببان واقعه کربلا و شهادت هفتاد و دو تن را دستگير و تحويل ما بدهد. در ضمن عذرخواهی هم بکند.

در خاتمه از دستگاه عدالت اسلامی و رياست قوه قضائيه مصرانه ميخواهيم قبل از آزاد کردن ملوانان انگلیسی ٬ آنها را رو به قبله بخوابانند و با يک ضربت ختنه کرده و سپس در آبهای خليج فارس ول کنند تا درس عبرتی شود برای استکبار جهانی و نوکران داخلی آنها.
و السلام عليکم و رحمت الله
حاجی بخشی و جمعی از دانشجويان بيت رهبري

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا