۱۳۸۶/۰۲/۲۷

دوچرخه اسلامی

دوچرخه اسلامی:

مهمترين معضل و کمبود ما فقط یک چیز بود و آن فقدان دوچرخه اسلامی بود. دوچرخه​هایی که تاکنون در بازار یافت می​شندد براساس فرهنگ غربی ساخته شده بودند که وقتی خانمهای محترمه سوار آنها میشدند و رکاب میزدند بعضی از اندامهای تحتانی و فوقانی آنها حرکات مستهجنی میکردند که باعث انحراف جوانان عزیز این مملکت میشد. البته اخیرا خوشبختانه اين مشکل مهم حل شده و قرار است بزودی دوچرخه اسلامی مخصوص بانوان محترم ساخته و به بازار عرضه گردد.
همانطور که همه شرکتهای سازنده خودرو مثل مرسدس بنز٬ تويوتا٬ هندا٬ نيسان و غيره محصولات خود را در مدل​های مختلفی و با نامهای ويژه​ای توليد ميکنند٬ ما هم دوچرخه اسلامی را در مدل​های مختلف زير توليد خواهيم کرد:

مدل فاطی landcruiser
پرقدرت٬ شش سيلندر٬ دو پستون٬ رينگ اسپرت٬ سپر اسنسل استيل دور باسن٬ شاسی بلند مخصوص خانمهای کماندو

مدل بهجت civic LX
مجهز به حجاب فایبرگلاس اتوماتیک محافظ سوراخ سلمبه​های بدن ٬نرم و بيصدا٬ جا دار و راحت٬ مجهز به آفتابه هيدروليک٬ کاموا و ميل بافتنی تمام اتوماتيک٬ سبزی پاک​کن ديجيتال و هزاران نوآوری ديگر

مدل شمسی 230
مجهز به بشکه ۲۲۰ لیتری محافظ اندام بدن ٬دارای زين با روکش چرمی٬ آينه تمام قد برقی٬ بوق شیپوری٬ فرمان سوپر هيدروليک٬ قبله نمای هیدرولیک٬ کم مصرف و بادوام مخصوص خانم​های محترم و بویژه شمسی خانوم اینا.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا