۱۳۸۶/۰۲/۳۰

تعرفه لينک دادن:

تعرفه لينک دادن:

قابل توجه دوستان و آشنايان٬ فاميل​های دور و نزديک٬ پسر خاله​ها٬ دختر عمه​ها٬ ننه بزرگ٬ حاج دايی و همچنين کليه همسايه​های عزيزو بچه محلهای گرامی

به اطلاع شما عزيزان ميرساند اينجانب از امروز صاحب يک پست و مقام مهمی شده​ام که نون شما توی روغن افتاده است و برای شما خيلی فايده دارد. از امروز من عضو بلاگ نيوز شده​ام و ميتوانم لينک به هر نوشته​ای بدهم . برای اينکه آنجا را سر و سامانی بدهم قرار شده از فردا کليد بلاگ نيوز را بدهند به من و خودشان همگی بروند مرخصی. خودم تک و تنها طوفان به پا ميکنم. کاری ميکنم که بلاگ نيوز بشود بزرگترين آژانس خبری خاورميانه. از اين به بعد رويتر و آسوشيتدپرس بايد جلو بلاگ نيوز لنگ بياندازند.
البته شما دوستان و آشنايان عزيز توقع نداشته باشيد من در آنجا پارتی بازی کنم و به نوشته​های شما الکی لينک بدهم. نه خير آقاجان! من اهل اينجور کارها نيستم. همه چيز بر اساس اصول و ضوابط بايد باشد.

- اگر نوشته شما نوشته​ای جالب و پرمحتوا باشد٬ بدون توجه به رابطه دوستی و خويشاوندی٬ با کمال ميل به آن لينک خواهم داد و هيچگونه چشمداشتی نخواهم داشت.

- اما اگر نوشته​های شما اينطور نبود قضيه فرق ميکند. همينطوری و الکی نميشه به شما لينک داد. خرج دارد. گرفتاری و دردسر دارد. البته هيچ​کاری نشدنی نيست منتها شما بايد يه خورده سر کيسه را شل کنيد و بسته به نوع کار٬ حق و حساب آن را بپردازيد.

مثلا اگر نوشته شما يک نوشته معمولی باشد و بقول معروف آش دهن سوزی نباشد٬ برای اينکه من به آن لينک بدهم بايد از قبل چند عدد اسکناس هزاری توی پاکت بگذاريد و از زير درب بلاگ نيوز بياندازيد تو. يادتان باشد حتما روی پاکت اسم من را بنويسيد والا ممکن است اسد و بيلی آنرا بردارند.

اگر نوشته شما از نظر محتوی بد نباشد ولی دارای غلط​های املايی و دستوری زيادی باشد٬ در اينصورت خرج شما بيشتر ميشود. يک تخنه قاليچه بافت تبريز به همراه چند تا سکه بهار آزادی ميفرستيد درب منزل ما. آدرسش را هم بايد از آبدارچی بلاگ نيوز پرسيده باشيد. با او هماهنگ شده.

و اگر خدای نکرده نوشته​های شما بيخود و بدرد نخور باشد و بقول معروف به لعنت خدا هم نيارزد٬ در اينصورت بسته به کرم خودتان بايد هديه​ای سنگين تهيه و برای من بفرستيد. لطفا از فرستادن گوسفند برای قربانی کردن به درب منزل ما خودداری کنيد. توی در و همسايه آبرويمان ميرود. بعضی از بلاگرهای روستايی نيز يک دبه عسل يا شيره ميفرستند که اصلا قابل قبول نيست. پس حساب بانکی برای چیست؟ برای همین مواقع است دیگر.

خلاصه از فردا به هیچ سایت و وبلاگی سر نزنید جز فقط به بلاگ نیوز. خودم به همه مطالب جالب و تازه وبلاگستان لینک خواهم داد بشرطی که طوری باشد برای ما هم بصرفد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا