۱۳۸۶/۰۴/۰۳

مشاور اقتصادی:

مشاور اقتصادی:

بسمه تعالی




برادر گرامی جناب آقای مش کاظم ساطورزاده
قصاب محترم محله ما و حومه

نظر به سوابق ارزشمند جنابعالی در امور داد و ستد و امور اقتصادی ٬ جنابعالی را با حفظ سمت بعنوان مشاور عالی رئيس جمهور در امور اقتصادی و طرح​های زير بنايی منصوب می​نمايم.
اميد واثق دارم جنابعالی با اتکال به خداوند و تبعيت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و با استفاده از تجربيات و خلاقيت خود٬ کليه امور اقتصادی کشور اعم از بانکها٬ سازمان برنامه و بودجه٬ بازار بورس٬ وزارت اقتصاد و دارايی و ديگر سازمانهای مشابه را زير نظر گرفته و در صورت صلاحديد همه آنها را در مغازه قصابی خود ادغام فرماييد.

مهمترين موضوعی که لازم است شما بدان اهتمام جدی و شايسته داشته باشيد شکوفايی اقتصاد و کاهش نرخ تورم و حل مشگل بيکاری است. من هنوز در مورد طرح قبلی شما مبنی بر داير کردن بساط جيگرکی در جلو بانک مرکزی خيلی خوشبين هستم. انشالله با راه​اندازی جيگر و دل و قلوه فروشی در خيابان فردوسی گام بزرگی در اعتلای اهداف مقدس انقلاب برخواهیم داشت. اینکار هم باعث ايجاد درآمد و تبعا شکوفايی اقتصاد خواهد شد و هم باعث نشاط و شادابی مردم در حال عبور از آنجا. اگر این طرح در مراحل اولیه موفق باشد قول میدهم جلوی همه سفارتخانه​هایمان در خارج از کشور شعبه​ای از بساط جیگرکی دایر کنیم تا علاوه بر کار فرهنگی باعث سرازیر شدن ارز نیز گردد و در نتیجه ارزش ریال در برابر دلار بالا رود و تولید ناخالص ملی افزایش یابد.

از خداوند متعال موفقيت روافزون شما را خواهانم

راستی داشت يادم ميرفت. لطفا يک کيلو گوشت چرخ کرده و دو کيلو گوشت گوسفندی بدون استخوان برای ما حاضر کن تا عصر موقع رفتن به منزل بيايم و ببرم.

رياست جمهوری ايران
محمود احمدی​نژاد


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا