۱۳۸۶/۰۴/۰۶

توطئه نئوکان‌ها


توطئه نئوکان‌ها :


چند روز پیش به خامنه‌ای هشدار دادم که «خطر جدی است. بجنب! خاک تو سر!» ولی ظاهرا مثل این است که وبلاگ مرا نمیخواند. بفرما این هم نتیجه‌اش!
گروههای سلطنت‌طلب مثل سازگارا و گنجی و شیرین عبادی ورفسنجانی در اجلاس پاریس نشستند و برای براندازی جمهوری اسلامی توافقاتی کردند که آثارش را در اغتشاشات پمپ بنزین‌ها دیدید.
بر اساس جستجویی که در اینترنت کردم متوجه شدم که رضا پهلوی با دیک چنی در یک پمپ بنزین درتگزاس ملاقات داشته و از او یک وانت آفتابه هدیه گرفته تا با توزیع مخفیانه آنها در بین مردم٬ مقدمات براندازی جمهوری اسلامی را فراهم کند.
متاسفانه این کمپین یک میلیون امضا هم که بودجه‌شان را آقای ریچارد پرل میگیرند٬ همه پولها را صرف خرید لوازم آرایش کرده‌اند تا خودشان را خوشگل کنند و جمهوری اسلامی را که دمکراتیک ترین حکومت در جهان است سرنگون کنند درستی این ادعا را هم میتوانید با جستجو در اینترنت پی ببرید..
الان رادیو فردا و روز آنلاین مرتب روی این مسئله استراتژیک آفتابه‌ها پروپاگاندا میکنند. احمدی نژاد احمق هم نمی‌داند چکار کند. او بدون آفتابه به مستراح میرود و همین باعث شده که چهره شاهرودی خراب شود.

آه. این خط و این نشان. در آینده معلوم خواهد شد که این آفتابه‌ها مستقیما از توالت‌های کاخ سفید برای برهم زدن اوضاع ایران وارد شده‌اند .
(رونوشت: آقای حسین شریعتمداری جهت درج اعترافات عوامل دستگیرشده در اغتشاشات به جاسوسی برای سازمان سیا و موساد)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا