۱۳۸۶/۰۴/۱۶

گزارش کامل بازداشت سنجاب‌ها

گزارش کامل بازداشت سنجاب‌ها:

من نمی‌فهمم چرا بعضی خبرگزاریها کارشان را درست انجام نمی‌دهند و خبرها را بصورت کامل نمی‌نویسند و کم فروشی میکنند.
مثلا همین خبرگزاری ایرنا چند روز پیش فقط اشاره‌ای کرد که تعدادی سنجاب دشمن بازداشت شدند ولی توضیحات دیگری نداد.

به همین منظور ما خبرنگار وبلاگی خودمان را به ایران فرستادیم تا گزارش کامل این خبر مهم را برایمان گزارش کند:

تهران-واحد مرکزی خبر
فرمانده نیروی انتظامی در بازدید از منطقه مرزی اعلام داشت خوشبختانه تعداد کثیری از سنجاب‌های دشمن بازداشت و روانه زندان شدند.
بنا به گزارشات موثق عصر روز پنج شنبه برادران رزمنده و جان برکف نیروی انتظامی با یک عملیات گاز انبری و با استفاده از اصل غافلگیری به مراکز تجمع سنجابها حمله کردند و در یک نبرد تن به تن و تعقیب و گریز موفق شدند تعداد ۱۴ تن از آنها را دستگیر کرده٬ روانه بازداشتگاه نمایند.

متاسفانه در این عملیات متهورانه تعدادی از برادران رزمنده نیروی انتظامی ٬ بی‌حال٬ مجروح و تعدادی نیز مفقود الاثر شدند.

بنا به اظهارات برخی منابع موثق که از خنده٬ روده بر شده بودند و نمی‌توانستند نام خود را فاش کنند در این عملیات غافلگیرانه٬ برادران نیروی انتظامی موفق شدند از مخفیگاه سنجابها مقدار زیادی ابزار و آلات لهو و لعب و چیزهای مستهجن مثل پوسته شکسته گردو٬ بادام٬ هلو و زردآلو را کشف و ضبط نمایند.
همچنین بنا به گفته یکی از شاهدان عینی از مخفیگاه سنجابها مقداری هسته زردآلو گشف گردیده که احتمالا بی ارتباط با فعالیتهای هسته‌ای نمیتواند باشد.
بنا بر آخرین خبر دریافتی٬ سنجابها دو دقیقه بعد از دستگیری٬ و قبل از اینکه پایشان به بازداشتگاه برسد اعتراف کردند که فریب دستگاههای جاسوسی امریکا و رژیم صهیونیستی را خورده و خواستار اشد مجازات برای خود و خانواده‌هایشان شدند.
این درحالی است که کارشناسان اظهار امیدواری کردند که بدنبال این اقدام اخیر٬ دستگاههای اطلاعاتی و انتظامی ایران بتوانند در آینده نزدیک بقیه عناصر دشمن مثل مورچه‌ها٬ زنبورها٬ قورباغه‌ها و پشه‌ها را یکی یکی دستگیر و روانه زندان کنند.
بعضی از مفسران خبری در واکنش به این خبر به خبرنگار اعزامی ما گفتند: از حکومتی که به همه به دیده دشمن نگاه میکند٬ هیچ بعید نیست فردا مور و ملخ را نیز بجرم براندازی با نظام قلع و قمع کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا