۱۳۸۶/۰۵/۰۶

تقوا کیلویی چنده؟

تقوا کیلویی چنده؟

ممکن است برای بعضی از شما عزیزان این سوال پیش آمده باشد که این تقوا چیست که این‌همه باعث پیشرفت آدم میشود واو را به پست و مقام عالی میرساند و خلاصه وضع آدم را توپ توپ میکند؟ تقوا را از کدام فروشگاه میشود تهیه کرد؟ کیلویی چنده؟

برای اطلاع شما مشتاقان و شیفتگان تقوا٬ مجبور شدم همه دایره المعارف‌های کشاورزی موجود را مطالعه کنم و خلاصه‌ای از آنرا برایتان تهیه کنم:

تقوا چیزی است مثل سیب زمینی یا لبو.
در سالهای قبل این میوه بهشتی ٬ بسیار کمیاب و در نتیجه گرانقیمت بود ولی خوشبختانه در سالهای اخیر با کشت بی‌رویه آن توسط افراد سود‌جو و همچنین حمایت و پشتیبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی در دادن کودهای شیمیایی و حیوانی و انسانی ٬ برداشت این محصول افزایش یافته و جایگزین سیب زمینی گردیده است.(کارشناسان اقتصادی معتقدند گرانی سیب زمینی و ارزانی تقوا رابطه معکوس با یکدیگر دارند)

تقوا در هر شرایط آب و هوایی رشد و نمو نمیکند. نوع خاک و بستر مناسب به همراه شرایط اقلیمی و جغرافیایی و همچنین نوع کود مصرفی در توسعه کشت این محصول بسیار موثرند.

کارشناسان کشاورزی و تقوا شناس بر این اعتقادند که ایران به لحاظ داشتن بیشترین سطح زیر کشت تقوا مقام اول را در دنیا داراست. کشورهایی نظیر افغانستان در دوران طالبان و عراق در دوران صدام به ترتیب مقامهای دوم و سوم را داشتند که در حال حاضر ایران به تنهایی صاحب مقام‌های اول و دوم و سوم را به خود اختصاص داده است.

خواص تقوا:
خوردن تقوا باعث پرپشت شدن ریش و گرد شدن یقه پیراهن می‌شود. خوردن روزانه یک وعده تقوا باعث قرص شدن کمر و هیز شدن چشم میگردد. نوشیدن یک لیوان آب تقوا در ناشتا باعث زیاد شدن ملک و املاک در محله‌های شمال تهران و تورم وجوه نقدی در حسابهای بانکی شده٬ ماشین‌تان را مدل بالا میکند و تعداد زنهای صیغه‌ای را افزایش میدهد.
با تقوا هم میتوان کوکو درست کرد. کوکوی تقوا بسیار مقوی است. کافی است یک بشقاب از آنرا بخورید تا ضربات مشت و لگدتان مثل جسم سنگین قلمداد شوند.

جوشانده تقوابسیار گوارا و مست کننده است. کافی است یک قلپ از آن را سربکشید تا همه ارزشهای انسانی را فراموش نمایید.

آفت کشت تقوا ملخ و کرم و حشرات معمولی نیست. آفت محصول تقوا صداقت و راستگویی است. موظب باشید مزرعه را آفت نزند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا