۱۳۸۶/۰۵/۰۷

احکام شرعی کتک کاری:

احکام شرعی کتک کاری:

ماده ۳۰۰ - قانون مجازات اسلامی- بخش دیات
خون‌بهای قتل زن مسلمان٬ خواه عمدی و خواده غیر عمدی٬ ۵۰ شتر است.

ماده ۴۳۵
خون‌بهای قطع بیضه چپ یک مرد مسلمان ۶۶ شتر است و خون‌بهای قطع بیضه راست او ۳۴ شتر٬ و برای هردو بیضه چپ و راست صد شتر می‌باشد.

برادران عزیز! توجه داشته باشید در موقع دعوا و کتک‌کاری٬ اولا دقت کنید به کجای طرف ضربه میزنید. حواستان باشد به بیضه چپ او صدمه نزنید چون گران است. سعی کنید جهت لگدتان بسمت بیضه راست متمایل باشد. بالاخره هرچی باشد ۳۲ شتر صرفه جویی کرده‌اید.

همچنین اگر توی دعوا هوس کردید طرف را بکشید٬ سعی کنید با خود طرف کاری نداشته باشید و در عوض زن او را بکشید چون خرج‌تان سبکتر و کلا هزینه‌اش کمتر است.

مبادا کنترل خود را از دست بدهید و بزنید دوتا بیضه طرف را لت و پار کنید. میدانید خرجش چقدر میشود؟ صد تا شتر. شما که میخواهید صد تا شتر بدهید ٬ خب بزنید دوتا زن را بکشید.

برای شما که آینده‌نگر هستید و میخواهید زندگی راحت و آسوده‌ای داشته باشید توصیه میکنم بیایید از همین الان برای روز مبادا٬ سرمایه گذاری کنید. بیایید گوشه حیاط یا آپارتمان‌تان چند تا توله شتر ببندید و به آنها آب وعلف بدهید تا رشد کنند و زاد و ولد نمایند.
این بهترین راه سرمایه‌گذاری است. باور کنید . بالاخره هرکسی در عمرش هوس میکند بزند تخم یکنفر را لت و پار کند و یا عشقش میکشد زنی را بکشد٬ لااقل باید دیه‌اش را بتواند بدهد.
درست نمیگم؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا