۱۳۸۶/۰۶/۰۸

ببخشید٬ ساعت چنده؟ (۲)

ببخشید٬ ساعت چنده؟ (۲)

- به به! آقای عبدی گل! چطورید شما؟ میشه بفرماید ساعت چنده؟
- همان‌موقع که طرح خروج از حاکمیت را دادم دقیقا اینروزها را پیش بینی میکردم . همان زمان هم گفتم تا زمانی که ما هدف و برنامه اصولی نداریم نباید مردم را فریب دهیم زیرا فریب مردم باعث مایوس شدن انها از اصلاحات میشود. وقتی که شما برنامه‌ای برای احقاق مطالبات مردم ندارید انتخابات چه معنا دارد؟ مضافا اینکه اصلا شما برای چی میخواهید بدانید ساعت چنده؟ این موضوع برای کسی مهم است که همه کارهایش را بخواهد روی برنامه و جدول زمانی انجام دهد. آیا ما اینچنینیم؟...

- ببخشید آقای عبدی. شکر توی کلام‌تون. ظاهرا اون طرف خیابون٬ آقای ابراهیم نبوی داره قدم میزنه. احتمالان او میدونه ساعت چنده. فعلا با اجازه.

سلام آقای نبوی! به به! بزنم به تخته چه خوش تیپ شدی! میشه بفرمایید ساعت چنده؟
- اصولا ما ایرانی‌ها ملت خنده‌داری هستیم. آنروز که باید مصالحه میکردیم انقلاب کردیم و آنزمان که باید مشارکت میکردیم تحریم کردیم. نتیجه‌اش همین میشود! اگر الان خاتمی بود در و دیوار پر بود از ساعت‌های جورواجور و شما لازم نبود بپرسی ساعت چنده. تنها یک راه حل و فقط یک گزینه برای دانستن ساعت وجود دارد و آن این است که در انتخابات شرکت کنی!

- آقای نبوی! این حرفا را ولش. اون ور خیابون رفیق‌ات داره میاد. اجازه بده برم از او بپرسم.
- رفیقم کیه؟
- احمدی‌نژاد!
- صبرکن تا منم بیام.
****
- به‌به آقای رئیس جمهور محبوب! چه سری چه دمی عجب پایی! چه هاله قشنگی دور سرت گذاشتی! موش بخوردت! بگو ببینم ساعت چنده؟
- بسم الله الرحمن الرحیم
با درود به روان پاک بنیانگزار جمهوری اسلامی و با درود و صلوات محضر مقام معظم رهبری و با سلام فراوان خدمت ملت بزرگ ایران و خانواده‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس و با آرزوی شفا برای جانبازان و مجروحین در همه جبهه‌ها و آزادی همه اسرا از چنگال رژیم بعثی عراق٬ اینجانب از همین تریبون مقدس با صدای بلند به همه قدرتهای استکباری و دولتهای جهانخوار و عوامل سرسپرده داخلی و خارجی آنها قاطعانه اعلام میکنم که: بحول قوه الهی من ساعت مچی ندارم! برو از یکی دیگه بپرس!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا