۱۳۸۶/۰۶/۰۹

آموزش آشپزی توسط احمدی‌نژاد

آموزش آشپزی توسط احمدی‌نژاد:

بسم الله الرحمن الرحیم.
برادران و خواهران عزیز! امت حزب‌الله و همیشه در صحنه!
امروز که ملت و دولت اسلامی ما در اوج قله‌های فن‌آوری و پیشرفت قرار گرفته و هرروز خبرهای خوش یکی پس از دیگری از گوشه و کنار زیر زمین منازل دانشمندان بسیجی ما بگوش جهانیان میرسد ٬ اینجانب بحول قوه الهی احساس وظیفه شرعی میکنم تا تجربیات و آموخته‌های خویش در زمینه آشپزی را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم شما عزیزان نمایم.
و اینک آموزش درست کردن املت!
برادران و خواهران عزیز! همیشه برای درست کردن املت باید توکل بخدا کنید و از ابرقدرتها نترسید. آنها نمیخواهند ما املت درست کنیم ولی ما باید با اتحاد و همدلی به آنها ثابت کنیم که ما میتوانیم.
عزیزان! برای درست کردن املت باید رو به قبله ایستاد. اجاق گاز و ماهی‌تابه را هم باید بسمت قبله باشند.
اکنون چند عدد گوجه فرنگی متعهد و انقلابی را گزینش کنید. مثلا به تعداد چهارده عدد به نیت چهارده معصوم.
البته یادتان باشد که ما با فرنگ و خارجی‌ها رابطه خوبی نداریم و لذا گوجه نباید فرنگی باشد. گوجه باید اسلامی باشد.
اکنون نوبت آن است که گوجه‌های مومن و متعهد را شستشو دهید و آنها را غسل جنابت نمایید. اگر در داخل کاسه فرو میکنید بصورت غسل ارتماسی٬ و اگر در زیر شیر آب غسل میدهید بصورت غسل ترتیبی باشد یعنی اول قسمت سر و گردن گوجه بعد سمت راست بعد سمت چپ. قربت الی الله.
سپس بوسیله یک کارد یا چاقوی تیز باید گوجه‌ها را مورد مهرورزی و عطوفت اسلامی قرار دهید یعنی آنها را قطعه قطعه و مثله نموده و حتی‌المقدور پوستش را از بدنشان جدا نمایید.
یادتان باشد اون قسمت سیاه گوجه را که در قسمت ماتحت آن قرار دارد جدا کنید و دور بیاندازید. دقیقا مثل ختنه کردن است. آنرا نخورید!
اکنون نوبت شکستن تخم‌هاست. دقت کنید تخم‌ها باید حلال‌زاده باشند یعنی باید تحقیق کنید که از بطن کدام مرغ بیرون آمده؟ آیا آن مرغ ولایت فقیه را قبول داشته یا خیر؟ همینطوری که نمیشود تخم هرکس را خورد!

حالا همه این چیزها را به‌همراه مقداری نمک و فلفل مخلوط کنید و خوب بهم بزنید تا مثل امورات مملکت قر و قاطی شود.
اکنون بروید استخاره بکنید که درصورت خوب آمدن ٬ آن معجون اسلامی را توی ماهی‌تابه بریزید و اگر استخاره بد آمد آنها را توی سطل آشغال خالی کنید
هنگامی که املت شما اماده شد٬ سفره را پهن کنید و منتظر باشید تا پول نفت را هم سر سفره‌تان بیاورم و بعد نوش جان نمایید.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا