۱۳۸۶/۰۶/۱۱

شبکه مخابراتی و پیام انقلاب

شبکه مخابراتی و پیام انقلاب:

احمدی‌نژاد: شبکه مخابراتی کشور باید منتقل کننده پیام انقلاب به سراسر جهان باشد.(لینک)

از زمان اختراع اولین تلفن بوسیله الکساندر گراهام بل بیش از یکصد و سی سال میگذرد. سیستم های مخابراتی اولیه بسیار ساده و ابتدایی بودند و بمرور زمان بهتر و بهتر شدند.
سیستم‌های سویچینگ مکانیکی و رله‌ای قدیم٬ اینک جای خود را به پکیج‌های الکترونیکی ظریف و کم حجم داده و کیفیت انتقال صوت و تصویر و اطلاعات پیشرفت چشمگیری داشته است.

ولی با وجود همه این قابلیتها٬ هنوز یک بخش از تکنولوژی مخابراتی نقص دارد و آنهم نداشتن قابلیت انتقال پیام انقلاب به سراسر جهان است.
اکنون مهندسان و متخصصان رشته‌های الکترونیک و مخابرات در حال کاوش این امر مهم هستند که چگونه پیام انقلاب را بر روی امواج مخابراتی سوار کنند که نظم و انظباط سیستم‌های مخابراتی دنیا بهم نریزد.
در سیستم مورد نظر باید مشخصات زیر در نظر گرفته شود:

- هروقت کسی خواست از هر نقطه جهان به منزل عمه و خاله‌اش در ایران تلفن بزند و حال و احوال او را بپرسد ابتدا باید سیستم مخابراتی اسلامی ما بطور اتوماتیک تشخیص دهند که آیا تلفن کننده با تلفن شونده محرم است یا نامحرم؟
اگر نامحرم بود که باید ارتباط تلفنی‌اش را انتقال بدهند به یک محضر ازدواج و طلاق تا صیغه محرمیت بصورت آنلاین خوانده شود.
واگر طرفین محرم بودند و از نظر شرعی ارتباط این دو نفر اشکالی نداشت و پایه‌های نظام ما را نمی‌لرزاند٬ آنوقت قبل از ایجاد ارتباط یک پیام ضبط شده بطور اتوماتیک برای تلفن کننده پخش شود مبنی بر اینکه:
مشترک مورد نظر در دسترس نمی‌باشد. لطفا پشت خط منتظر باشید و فعلا به این نوار روضه و سینه زنی گوش بدهید. التماس دعا.

- وقتی که ارتباط تلفنی بین دو نفر برقرار شد٬ هر یکربع به یکربع٬ مثل بعضی از کانالهای تلویزیونی که لابلای فیلمهای سینمایی آگهی بازرگانی پخش میکنند٬ باید گزیده‌هایی از فرمایشات مقام معظم رهبری و یا خطبه‌های نماز جمعه تهران را در لابلای مکالمات تلفنی برای طرفین پخش کرد تا پیام انقلاب به دنیا برسد و آنها یه خورده آدم بشوند.

- آنتن‌ها و دکل‌های مخابراتی فعلی الهام گرفته از فرهنگ غربی هستند و لذا باید متحول شوند. دکل اسلامی باید بصورت گنبد و مناره مسجد باشد.

-باید یک سیستم مخابراتی طراحی کرد که همه مسلمانان جهان را در هرجایی که هستند موقع اذان صبح بوسیله تلفن از خواب بیدار کرد که بلند شوند و نمازشان را بخوانند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا