۱۳۸۶/۰۶/۱۶

چه کنیم تا امریکا به ما حمله نکند؟

چه کنیم تا امریکا به ما حمله نکند؟

از آنجائیکه دولتمردان ما ٬ آدمهای خجالتی هستند و حاضر نیستند با امریکایی‌ها رودر رو شوند و مشکل‌شان را با گفتگو حل کنند و ممکن است این کله شقی مملکت را به جنگی خانمان سوز بکشاند٬ وظیفه ما ملت است که خودمان دست بکار شویم و یک کاری بکنیم. به امید این دولت و حکومت ننشستن خطاست. مثلا این کارها قابل انجام است:

- یک جعبه شکلات یا یک کله قند فریمان بخریم و آنرا کادو پیچی کنیم و یک روز عصر جمعه دسته جمعی برویم کاخ سفید. زنگ بزنیم و برویم داخل یک چایی بخوریم و به اونها بگیم: ملت ما با شما هیچ مشکلی ندارند. این مسولان مملکتی ما هستند که تن‌شان میخاره . بیشتر اونها مخ‌شون ایراد داره. حرفاشون رو جدی نگیرید و از اونها نترسید. اینها عرضه ندارند شلوار خودشون رو بالا بکشند چه برسه به اینکه بخوان بمب اتم درست کنند و برای شما دردسر درست کنند. اینها هفت‌شون گرو هشت‌شونه. همینطوری ول‌شون کنید زیرآب خودشون را میزنند. نیازی به حمله نیست.

- یک کار دیگه‌ای که میشه کرد این است که تعدادی از خبرنگاران و فیلمبرداران ما بروند افغانستان و آنجا مسقر بشوند. همینکه امریکا‌یی ها اولین هدف را در ایران بمباران کردند٬ این گروه خبرنگاران افعانی ما٬ گزارش بدهند: آخ آخ! امریکایی‌ها کابل را بمباران کردند تا بدینوسیله امریکایی‌ها را گیج کنیم و مجبور شوند مختصات اهداف را تغییر دهند و بجای تهران٬ جای دیگری غیر از ایران را بمباران کنند.
هر وقت بمب‌هایشان تمام شد و خسته شدند٬ آنوقت زبانمان را به آنها نشان میدهیم و میگوییم: اوفینا! عوضی بمباران کردید!

- راهکار دیگر آنست که برویم اون هنرپیشه تلویزیونی که شباهت زیادی به احمدی‌نژاد دارد را بیاوریم آمریکا. برایش یک کاپشن کرمی رنگ بخریم و از او بخواهیم برای نجات کشور٬ نقش بدل احمدی نژاد را بازی کند.
او را برداریم ببریم سی‌ان ان.
از اوبخواهیم در یک برنامه تلویزیونی اعلام کند که:
ما تصمیم گرفتیم از امروز مثل بچه آدم باشیم. ما دنبال ساخت بمب اتم نیستیم و بدین خاطر همه مراکز مربوطه را تا روی کار آمدن یک حکومت مردمی تعطیل میکنیم. از سازمان ملل هم میخواهیم همین امروز بیاید ایران یک رفراندوم برگزار کند تا مردم نوع حکومت خودشان را انتخاب کنند...
احتمالا دولت ایران این اظهارات را تکذیب میکند. متقابلا این بدل‌کار میهن پرست آن اظهارات را تکرار میکند.
خلاصه اینقدر شیر تو شیر میشود که امریکایی ها گیج میشوند و هرچه به کله پوکشان فشار می‌آورند نمیتوانند بفهمند کی به کیه و در نتیجه از خیر حمله به ایران میگذرند و بدینوسیله اسلام پیاده میشود.
راه حل دیگری بنظر شما میرسد؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا