۱۳۸۶/۰۶/۲۹

برنامه‌های رئیس جمهور در نیویورک

برنامه‌های رئیس جمهور در نیویورک:

سفیر محترم جمهوری اسلامی در سازمان ملل
سلام علیکم
نظر به سفر ریاست محترم جمهور به نیویورک در هفته آینده٬ لازم است موارد زیر را هماهنگ و نتیجه را به این دفتر ابلاغ نمایید:

- مراسم استقبال : باید دبیر کل سازمان ملل به همراه همه معاونین در صفوف بهم فشرده و و دشمن شکن برای مراسم استقبال به فرودگاه بیایند و حتما بقیه رهبران و فرستادگان دیگر کشورهای جهان را نیز همراه خود بیاورند.
لازم به تذکر است که در مراسم استقبال٬ به محض اجلال نزول و تشریف فرمایی آقای دکتر احمدی‌نژاد از پلکان هواپیما٬ همه حضار باید صلوات غرّایی ختم کنند و از ارتکاب اعمال شنیعی همچون کف زدن و سوت زدن اکیدا خودداری نمایند.
ضمنا بجای اهدای دسته گل که معمولا توسط دختران خردسال صورت میگیرد٬ بهتر است یک چیز بدرد بخور به رئیس جمهور هدیه کنند که بتواند آنرا بعنوان سوغاتی به ایران بیاورد. همانطور که میدانید گل٬ زود خراب میشود و بدرد نمیخورد. اصلا بگویید آنها دسته گل نخرند و پولش را بخودمان بدهند.

- از آنجا که رئیس جمهور محبوب ما از تجملات بیزار است لذا بجای رزرو هتل های لوکس٬ بگردید توی نیویورک یک مسافرخانه ارزان قیمت توی منطقه منهتن یا در حوالی شهر نیویورک دوتا اتاق خالی پیدا کنید.

- با توجه به اینکه سفر رئیس جمهور و هیئت همراه مقارن با ماه مبارک رمضان است و رئیس جمهور مکتبی ما٬ قصد ندارد روزه‌خواری کند٬ او را باید برای سحر بیدار کنید تا سحری بخورد. همچنین تهیه زولبیا و بامیه و آش رشته برای افطار فراموش نشود.

- شهردار نیویورک و دیگر مقامات محلی باید ترتیبی اتخاذ نمایند تا مردم نیویورک در مدت اقامت رئیس جمهور و هیئت همراه٬ از روزه‌خواری در ملا عام شدیدا خودداری نمایند و حداقل در شبهای قدر شئونات اسلام امریکایی را رعایت کنند.

- از آنجایی که مقامات امریکای جهانخوار با بازدید رئیس جمهور از سایت برج‌های تجارت جهانی مخالفت کرده‌اند٬ باید ترتیبی اتخاذ شود که ایشان بتواند لااقل از سایت اینترنتی آن محل بازدید بعمل آورند.

- در گردهمایی سالانه مجمع سازمان ملل٬ جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد٬ سقراط زمانه سخنرانی خواهند داشت و در مورد فلسفه هگل رهنمودهایی را برای حاضران ایراد خواهند نمود.
بدیهی است در هنگام سخنرانی آقای دکتر٬ همه باید سکوت را رعایت کنند و از رفتن به دستشویی و یا جویدن آدامس و باد کردن آن خودداری نمایند.
بهتر است در هنگام سخنرانی ایشان همه چراغهای سالن خاموش و فیوز برق ساختمان قطع گردد تا هاله مبارک دور سر آقای دکتر در میان تاریکی بخوبی قابل رویت باشد.

جزئیات برنامه‌های رئیس جمهور و هیئت همراه متعاقبا ابلاغ میگردد.
رئیس تشریفات دفتر ریاست جمهوری
شیخ‌الاسلامی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا