۱۳۸۶/۰۷/۱۱

چگونه پرده بکارت خود را ترمیم کنیم؟ (۸۱+)

چگونه پرده بکارت خود را ترمیم کنیم؟ (۸۱+)

ننه بزرگهای عزیز٬
سالخوردگان و پیر پاتاله ‌های گرامی٬

آیا دوست دارید پرده بکارت خود را ترمیم کنید تا مثل روز اولش شود و شما نیز مانند یک دختر هیجده ساله برای آقایون ناز و افاده کنید؟

راه حل این مشکل خیلی ساده است. کافی است دستورالعمل زیر را مو به مو اجرا کنید.
ابتدا اجازه دهید مقداری در مورد آناتومی و فیزیولوژی پرده بکارت توضیح مختصری دهم.
پرده بکارت مثل پرده اتاق پذیرایی خانه شما است. ممکن است توری باشد٬ یا پارچه مخمل چین دار٬ یا بصورت پرده کرکره و یا ممکن است بصورت لوردراپه باشد.

افرادی که پرده بکارتشان ظریف و توری است مثل پرده‌های تور اطلس با کوچکترین تماس یک شیء زمخت پاره میشوند. حتی بعضی اوقات بدون تماس هم ٬ تار و پودشان از هم باز میشود. بعضی دخترهای نازک نارنجی آنقدر ظریف هستند که اگر یک مرد به آنها متلک هم بگوید٬ پرده شان جر میخورد چه رسد به مرحله عملی.
اینجور افراد بجای پرده بکارت باید یک دیوار بتن آرمه با میلگردهای سایز ۳۶ میلیمتری در آنجا نصب کنند تا دیگر گلوله توپ هم نتواند به آنجا آسیبی برساند.

افرادی که پرده بکارتشان از نوع کرکره‌ای است خیلی باحال هستند. هر وقت بخواهند کاری بکنند٬ آنرا با یک نخ که به بند تنبانشان وصل است بالا میکشند و وقتی کارشان تمام شد آنرا پایین میکشند. مثل این است که اصلا اتفاقی نیفتاده. اینگونه افراد همیشه باکره هستند و نیازی به تعمیر و ترمیم ندارند.

پرده بکارت بعضی افراد نیز از نوع لوردراپه‌ای است که اصلا لازم نیست آنرا کنار بدهیم تا آنطرفش معلوم باشد. لابلای لوردراپه‌ها به اندازه کافی گشاد هست که نیاز به هیچ کاری نیست. خیلی هم شیک و باکلاس هستند. اینجور افراد بود و نبود پرده برایشان یکسان است و تحت هر شرایطی کار خودشان را میکنند.
اگر اینگونه پرده‌ها خراب شود با مقداری ریسمان نازک و صرف کمی وقت قابل ترمیم هستند.

و اما اگر در جلوی پنجره شما هیچ نوع پرده‌ای نبود و مثل تونل کندوان بدون مانع و حاثل بود و راه برای عبور و مرور وسايط نقلیه آزاد بود٬ در آنصورت برای اینکه شما هم مثل بقیه بتوانید پز بدهید که باکره هستید و وانمود کنید اصلا نمیدانید چی به چیه٬ در آنصورت بهتر است آن کانال را ایزوگام کنید یا با قیر و گونی محکم عایق بندی کنید و در صورت لزوم در اطراف آن چند حلقه سیم خاردار بکشید و برای احتیاط بیشتر به برق فشار قوی وصل کنید. یک علامت «خطر مرگ» یا «عکسبرداری ممنوع» نیز در آنجا نصب کنید.
در ضمن اخیرا بعضی افراد سودجو برای ترمیم بکارت٬ اقدام به توزیع دارویی کرده‌اند که ادعا میکنند با شیاف آن٬ ماده ژله مانندی ایجاد شده و باعث ترمیم پرده بکارت میشود. لازم است به شما عزیزان هشدار دهیم که گول این افراد سودجو را نخورید. اولا مگر مجرای جلو و عقب بدن انسان بهم راه دارد؟ ثانیا بفرض اینکه با شیاف کردن اینگونه داروها پرده بکارت شما ترمیم شود ولی همین عمل شیاف کردن ممکن است باعث پارگی و اوراق شدن مقعد شما گردد که در اینصورت یک ریال هم نمی‌ارزد و هیچ درمانی ندارد و بدبخت میشوید.

اگر در اجرای موارد فوق اشکالی داشتید٬ خجالت نکشید سوالات خود را برای ما بنویسید تا با کارشناسان مربوطه در میان بگذاریم.


۱۴ نظر:

  1. باسلام وخسته نباشید می خواستم چگونگی باز کردن پرده ها رو توضیح بدید.و اگرآلت مرد کلفت باشه ولی رحم زن تنگ باشه چگونه میتونه پرده را پاره کنه که زن اذیت نشه وراحت پرده پاره شه(آلتش) بره داخل.مرسی از پاسخگویی به سوالات.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزيزم بايدبه واژن خانمت ژل لوبريكانت بزني تادردش حس نشه

      حذف
  2. من شنیدم بعد از 8 سال پرده خودش ترمین میشود

    پاسخحذف
  3. سلام میخواستم بدونم اگه پرده از نوع ارتجاعی باشد و نزدیکی هم بوده باشد میشود که بعد از چند وقت که نزدیکی نباشد خود به خود ترمیم شود؟؟من به دکتر مراجعه کردم گفت توسط پزشکی قانونی مشخص است اما دکتر متوجه نمیشود.میخواستم بدونم درست به من گفته اند یا نه لطفا پاسخ دهید من فورا به جواب نیاز دارم با تشکر.

    پاسخحذف
  4. کس مادرت ار کدوم نوعش بوده ها

    پاسخحذف
  5. کس خل خندیدیم

    پاسخحذف
  6. پرده من حلقوی هست اما هر وقت نزدیکی میکردم بعد یه مدت کوتاه حتی باز به حالت تنگ اولیه برمیگرده اما اولین بار نه درد داشتم نه خونریزی، میخوام بدونم میشه پرده حلقوی را هم دوخت ؟ عملش سخت هست و واقعا یه مدت نمیشه راه رفت؟ و اگر دوخته بشه و لیزر هم بشه باز پزشکان میفهمنن برای نامه دادن؟

    پاسخحذف
  7. من بکارتمو از دست دادم کمکم کنید

    پاسخحذف
  8. سلام
    بدون دخول حامله شدم و بچه رو با ساکشن سقط کردم. بعد از اون هم هیچ دخولی نداشتم. اما میگن با ساکشن پرده از بین می ره. چیکارباید بکنم؟

    پاسخحذف
  9. کسی اگه میخواد عمل کنه هزینش این روز ها دو ملیون میشه البته جراح خوب که یک ساعت روش کار میکنه . و کامل بخیه میکنه . نه از این ها که ربع ساعته بیحس میکنن و 4 تا بخیه میزنن ...
    تا دو هفته نباید هیچ کجا نشست ( یا دراز یا خوابیده استراحت کنید. راه رفتن اشکال نداره ( نه زیاد ) تا 1 ماه باید رعایت کرد که اصلا رو صندلی جایی نشینید .
    خیلی سخت نیست . اما تا 1 هفته درد داره چون میخواد نخ بخیه جذب بشه و جاش ...
    شیراز 2 جا رو میشناسم ... kabootar.baran@gmail.com

    پاسخحذف
  10. توی مشهد یک جا رو میشناسم مناسب هم میگیره 09159921830

    پاسخحذف
  11. یک ماه ازدواج کردم اما همسرم نمیتونه پردمو برداره از درد خسته شدم چیکار کنم لیدوکائین هم موثر نبود:(

    پاسخحذف
  12. قزوین جایی رو که خوب و دقیق ترمیم کنه سراغ دارید تورو جون عزیزتون آدرس بدید

    پاسخحذف
  13. کس مادر همتون کس خول های مچل پدرسگ کیروم تو کون مادر یکی یکی تون

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا