۱۳۸۶/۰۷/۲۰

بیایید از وبلاگ‌مان پول دربیاوریم

بیایید از وبلاگ‌مان پول دربیاوریم

امروز توی یک جلسه‌ای بودم پر از آدم حسابی. طرف مدیر بزرگترین شرکت بازاریابی اینترنتی در دنیا بود (البته این ادعای خودش بود. ما بی تقصیریم)
او با همان ادا و اطوارهایی که بعضی از آمریکایی‌های حراف دارند٬ شروع به صحبت کرد و آمارها و گزارشاتی از ای- کامرس و اینجور مخلفات داد که راستش ما حسابی جو گیر شدیم و تحت تاثیر حرفهای او قرار گرفته‌ایم.
او میگفت تا سال ۲۰۱۰ یعنی چند سه سال دیگر حجم معاملاتی که از طریق اینترنت صورت میگیرد سر به ۳۲۹ میلیارد دلار خواهد زد. او میگفت همین الان در حدود ۱۹ میلیارد دلار فقط بصورت تبلیغات یا آگهی‌های تجاری در اینترنت در حال جریان است.
تصور کنید ۱۹ میلیارد دلار را!
واقعا پول کمی نیست. کل صادرات غیر نفتی مملکت ما نصف این مبلغ هم نیست.

او میگفت سهم شما از این مبلغ چقدر است؟

راستش ما الان نزدیک سه چهار ساله وبلاگ داریم و کلی با اینترنت سر و کار داریم٬ یک سنت گیرمون نیامده که هیچ٬ کلی هم وقت مون تلف شده.
البته ما از اول برای پول درآوردن که وبلاگ نزدیم بلکه اهداف والایی در سر داشته و داریم٬ ولی هیچ منافاتی نداشت و ندارد اگر در کنار اهداف مقدس‌مان از وبلاگ نویسی سهم کوچکی نیز از این دریای بیکران ای- کامرس نصیب ما میشد.

من پیشنهاد میکنم بیایید از این پتانسیل موجود در وبلاگستان یکجوری استفاده کنیم. از فردا فرش و ماشین‌تان را بفروشید و پولش را
بیاورید بزنیم توی این کار. سودش تومن به تومن است. یعنی یک تومن که بیاری ۱۹ میلیارد دلار میبری. صد در صد تضمن
و اما چگونه؟

هر یک از ما وسایل بدرد نخور و اضافی خودش را لیست کند و عکسش را بگذارد توی وبلاگش و یک قیمت پایه برای آن بگذارد. مثلا زیر شلوار یا شورت مامان دوزی دارید که دیگر بدرد نمیخورد را میتوانید از طریق اینترنت بفروشید. اگر توی آت و آشغالها آفتابه سوراخ یا کوزه ترشی لب پریده‌ای پیدا کردید٬ بردارید بیاورید تا آنرا در اینترنت به این خارجی‌ها قالب کنیم. آنها نمیفهمند. خیال میکنند عتقیه‌اند و آثار باستانی.
خلاصه اگر موافقید بگویید تا ای- کمرس ایرانی راه بیاندازیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا