۱۳۸۶/۰۸/۰۱

نقش خودارضایی در نهادینه کردن دمکراسی:

نقش خودارضایی در نهادینه کردن دمکراسی:

خانمها و آقایون متاهل!
عجله کنید. دارد دیر میشود. اگر آب توی دستتونه٬ بگذارید زمین و فوری بروید همسرتان را طلاق بدهید. میخواهیم بوسیله خودارضایی جنسی به دمکراسی برسیم.
راستش چند روز پیش در سایت یکی از رادیوهایی که قول داده بود ما را به دمکراسی برساند یکی دو مقاله تکان دهنده در باره بحث شیرین خودارضایی خانمها و آقایون را خواندم٬ از آنروز تا دیشب همش توی فکر بودم و خواب و خوراک نداشتم. همش توی این فکر بودم که اساسا ما مخاطبان کم سواد و بیسواد٬ چگونه پیام روشنفکرانه آنها را نمیگیریم. شاید آنها دارند با رمز و اشاره به ما راههای رسیدن به دمکراسی را نشان میدهند و ما غافلیم؟
بعد از کلی فکر کردن٬ و آزمایشات عملی انجام دادن٬ بالاخره موفق شدم ارتباط عمل خودارضایی جنسی را با تحقق دمکراسی پیدا کنم که مختصرا شما را درجریان این کشفیات قرار میدهم:

ببینید. اگر دقت کرده باشید بخوبی میفهمید که اصولا غفلت از فوایدخودارضایی٬ باعث عقب ماندگی جامعه ما شده است. باور ندارید؟ خب. یک نگاهی به دور و اطرافیان خود بکنید. چقدر وقت و انرژی آدمها صرف کارهای بی‌ناموسی بین دو نفر میشود؟
اصلا چرا راه دور برویم. من از خودم شروع میکنم. میدانید چقدر عمر و وقت گرانبهای من صرف این شد که چطوری با یک خانم ارتباط برقرار کنم. چقدر ناز و ادایش را تحمل نمایم. با چه ترفند و حیله‌ای شماره تلفنم را به او بدهم و یا شماره‌اش را بگیرم؟ چند بار سر قرار رفته و دست از پا درازتر برگشتم٬ چقدر هدیه‌های جوروواجور برایش خریدم. کلی پول شام و نهار در رستوران‌های مختلف دادم. چقدر برایش سخنرانی کردم و روی مخش کار کردم. که چی؟ که مثلا بخواهد یک اتفاقی بین من و او بیفتد!

آیا واقعا این کارها باعث اتلاف وقت یک جوان نمیشود؟ آقاجان! همین کارها را کردیم که همیشه گرفتار دیکتاتوری بوده‌ایم. اصلا میدانید چرا همه نهضتهای رهایی‌بخش در تاریخ معاصر ما شکست خوردند و منجر به برقراری دمکراسی نشدند؟ علتش همینه دیگه! رهبران جنبش‌ها٬ بجای آنکه وقت و انرژی شان را صرف مبارزه کنند٬ صرف عملیات رزم شبانه با خانمهایشان میکردند. درحالیکه اگر آنها یک خورده عقل داشتند و با خودارضایی مشکلشان را حل میکردند٬ وضع ما اینجور نبود.

خلاصه آماده شوید میخواهیم همه مشکلات را ریشه‌ای حل کنیم. پیش بسوی نهضت خودارضایی.
ضمنا خانمها و آقایون عزیز! اگر اینکار را بلد نیستید بگویید تا از فردا دوره‌های آموزشی فشرده را راه اندازی کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا