۱۳۸۶/۰۸/۱۶

آموزش دوخت مینی ژوپ:

(مقدمه: اینروزها اگر سری به کانالهای تلویزیونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی بزنید می بینید روحانیت معظم در هربرنامه ای و در هر سطحی حضور فعال دارند. از برنامه های مذهبی و سیاسی و نظامی گرفته تا برنامه های اجتماعی و علمی و محیط زیست و کودکان و... فقط مانده آموزش آشپزی و خیاطی نیز توسط علما صورت بگیرد که ما زحمت آنرا برای آنها می کشیم)

اغوذبالله من الشیطان الرجیم
لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم
بحث امروز ما در باب دوختن مینی ژوب است.
مینی ژوپ٬ از لباسهای بهشتی است که روایات زیادی درمورد فضیلت آن وارد شده است.
مینی ژوپ نور چشم را زیاد و روزی را فراخ میکند و باعث آمرزش گناهان میگردد.

مسئلتن. طریقه دوختن مینی ژوب چگونه است؟
دراینجا بین علما اختلاف هست. برخی معتقدند اصولا مینی ژوپ در صدر اسلام به صورت آماده ابتیاع میشده و لذا باید آنرا بصورت آماده از مغازه و فروشگاه تهیه کرد و بنابر احتیاط واجب دوختن آن در زمان غیبت حرام است و دوزنده باید تعزیر شود و غسل میت نیز بر او واجب میگردد.
اما دسته دیگری از علما میفرمایند: نخیر. دوختن مینی ژوپ در منزل نه تنها اشکالی ندارد بلکه بنا بر احتیاط واجب بر هر مرد مسلمان واجب است و غفلت از آن کفاره دارد و حاکم شرع میتواند بر او حد شرعی جاری نماید. اصلا هرکس اهل مینی ژوب نباشد از دایره دین خارج است و مرتد محسوب میگردد.

و اما درباب دوختن مینی ژوب:
مواد لازم:
دامن بلند معمولی: یک قواره - مشروط بر آنکه سگ یا خوک بر آن بول و غائط نکرده باشند
قیچی: یک عدد - مشروط بر اینکه پاک باشد
چرخ خیاطی: یکدستگاه - مشروط بر اینکه در آب کر تطهیر شده باشد
ضعیفه مورد نظر: به مقدار لازم

ابتدا تنبان ضعیفه را درمی‌آوریم. سپس دامن بلند معمولی را به او می‌پوشانیم.سپس با یک دست قیچی را میگیریم و با دست دیگرمان از منتهی الیه دامن را به اندازه یک وجب اندازه گرفته و قسمتهای زاید دامن را قیچی میکنیم تا تبدیل به مینی ژوب شود. در این موقع مستحب است سه تا صلوات بلند بفرستید.
حالا دو سه تا چاک هم از طرفین یمین و یسار آن ایجاد میکنیم تا هم هوا بخورد و هم خودمان بیشتر خوشمان بیاید. اینجوری ثوابش بیشتر است.
البته باید به یاد داشته باشید که در اثر تماس دست به پر و پاچه آن ضعیفه٬ بنابر احتیاط واجب بر شما غسل جنابت واجب میگردد که بهتر است بهمراه قیچی و چرخ خیاطی بصورت ارتماسی انجام شود.
خداوند به شما اجر و ثواب مرحمت فرماید.

۱ نظر:

  1. مثلا اگر مسخره کنی، ثابت میکنی که اونا ناحق هستن و تو بر حقی ؟

    پاسخحذف

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا