۱۳۸۶/۰۸/۱۸

کیهان و خوانندگان:

کیهان و خوانندگان:

(مقدمه: هر وقت حوصله تان سر رفت برای رفع خستگی سری به سایت روزنامه کیهان بزنید. در آنجا قسمتی هست که مثلا تلفنهای شهروندان به کیهان را منعکس میکند. تعدادی از آنها را در اینجا میخوانید):


- آقای البرادعی اخیرا گفته است اگر به ایران حمله شوداین کشور سرعت بیشتری به دستیابی سلاح های اتمی خواهد داد. از مسولین محترم استدعا دارم کاری کنند که امریکا زودتر به ایران حمله کند تا ما هم سریعتر به موفقیتهای هسته ای خود برسیم.
اصالت منش!

- چرا اسناد جاسوسی آیت الله صانعی و منتظری را منتشر نمیکنید.
شریعت منش! از قم

- لطفا به مسولین محترم بگویید یک مقداری به وضع مستضعفین و مناطق محروم ونزوئلا و لبنان رسیدگی کنند. آدم دلش کباب میشود وقتی می بیند قیمت نفت شده صد دلار با این حال مردم عزیز ونزوئلا و دیگر کشورهای اسلامی در سختی و مشقت بسر می برند. ضمنا کوپن قند و شکر را چرا اعلام نمیکنید؟
رادمنش!

- چرا مسولین صدا و سیما از خواب خرگوشی بیدار نمی شوند. ما تا کی باید شاهد پخش برنامه های مستهجن رازبقا و تصاویر خرچنگ و قورباغه باشیم؟ آیا از خون شهدا خجالت نمیکشید؟ بجای این چیزها که ارمغان فرهنگ منحط غربی است از روحانیون عالیقدر در کارتون ها و سریال و فیلم های سینمایی بیشتر استفاده کنید.
راست منش!

- از فرماندهان محترم ارشد ناجا تقاضا میکنم با فحشا و فساد قاطعانه برخورد کنند. آیا درست است که در کشور امام زمان بعضی از افراد «میرزا قاسمی» و «عسل» را در کنار هم نگهداری میکنند؟ آیا این معصیت نیست؟
خیار منش!

- بیش از دو هفته است لبنیات در کشور گران شده و این در حالی است که بعضی خانمهای شیرده بجای استفاده از مواهب خدادادی خود از شیر خشک استفاده میکنند. خواهشمند است به مسولین محترم بگویید با این مورد برخورد قانونی کنند.
گاو منش!

- آسفالت خیابانهای اراک خوب نیست و جوب های آن کثیف است و بوی گند میدهد. از مسولین محترم و بخصوص رئیس جمهور عزیزمان میخواهم نسبت به رفع این مشکل شخصا اقدام فرمایند.
عطر منش!

- شش ماه است برق روستای ما کلا قطع شده. بارها به اداره برق استان مراجعه کرده ایم ولی نتیجه ای نگرفته ایم. لطفا به نمایندگان مجلس بگویید از وزیر نیرو خواهش کنند تا به معاونش دستور دهد هیئتی به منطقه اعزام شودتا با کمک استانداری و با هماهنگی نماینده محترم ولی فقیه دربخشداری یکنفر را برای زدن فیوز برق به محل اعزام کنند تا دوباره برق ما وصل شود.
نور منش!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا