۱۳۸۶/۰۹/۰۴

ماجرای یک ایمیل دریافتی:


ماجرای یک ایمیل دریافتی:

شانس رو می‌بینی؟
کسی که مثل من خوش شانس باشه٬ از زمین و آسمان برایش شانس می‌باره.
باور نمیکنید؟
روی تصویر روبرو کلیک کنید. چی می‌بینید؟ درسته٬ یکی از ایمیلهای رسیده است.

یک خانمی در جزیزه ای دورافتاده نزدیک استرالیا از من خوشش آمده وبهمین دلیل برایم ایمیل زده.
این خانم شوهرش مرده. بچه مچه هم نداره. حدس میزنم خیلی خوشگل و مامانی هم باشد.
ظاهرا توی اون جزیره متروک٬ کسی جز این خانم زندگی نمیکنه. فقط خودش هست و خودش. بالاخره هر خانمی احتیاج به یک مرد داره. مخصوصا توی اون هوای گرم جزیره وسط اقیانوس.
این خانم از شوهر خدابیامرزش یک ثروت چهارونیم میلیون دلاری به ارث برده که درنظرداره آن را بمن بده. همینطوری! بالاخره عشق و عاشقی که میگن همین چیزهاست دیگه.

دوستان عزیز!
من دارم میروم اون جزیره متروک. میخواهم مدتی را در کنار اون حاج خانم باشم و مثل تارزان زندگی کنم.
اینطوری هم مشکلات اون بیچاره حل و فصل میشود و هم خودم پولها را توی یک گونی میریزم و می آورم اینجا تا بین شما تقسیم کنم.
فعلا بااجازه.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا