۱۳۸۶/۰۹/۱۴

ممه درمانی:

ممه درمانی:

حتما شما هم شنیده‌اید که اخیرا دانشمندان آلمانی در زیر زمین منزلشان موفق شده‌اند راه حل جالبی را برای پیشگیری از سکته قلبی آقایون کشف کنند.
از آنجا که ما هم قله های رفیع پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کرده‌ایم٬ برای رو کم کنی دانشمندان آلمانی هم که شده مجبور شدیم از دانشمندان هسته‌ای خودمان که متوسط سن‌شان بیشتر از شانزده سال است درخواست کنیم تا ضمن غنی سازی اورانیوم و اختراع انرژی هسته‌ای نسبت به توسعه و تدوین آخرین فن‌آوری ممه درمانی اکتشافاتی را انجام دهند.
و اینک چکیده‌ای از اکتشافات:

۱- نگاه کردن به ممه باعث تقویت بینایی میگردد.
بر اساس تحقیات انجام شده٬ از میان صد نفر مردی که تصویر یک ممه را از فاصله چند کیلومتری به آنها نشان داده‌اند ۹۹ نفر از آنها موفق به دیدن تصویر شده‌اند و بلافاصله با سرعت بطرف آن شروع به دویدن کرده‌اند.

۲- دید زدن به ممه باعث بالابردن قدرت تخیل مردان میگردد.
بازهم بر اساس آزمایشات انجام شده در زیر زمین دانشمندان٬ از هر صد نفر مردی که به قسمت بالایی پیراهن یک پیرزن هفتاد ساله نگاه کرده‌اند٬ ۹۹ نفر آنها موفق شدند شکل هندسی ممه اون پیرزن را در پرسپکتیوهای مختلف مجسم نمایند. همه آن ۹۹ نفر با دیدن آن صحنه گفتند: چهل پنجاه سال پیش٬ این حاج خانوم چی‌ی ي بوده؟!

۳- مشاهده ممه تازه و آبدار اشتها آور است.
از هر صد نفر مردی که مشکل بی اشتهایی داشتند ۹۹ نفر با دیدن ممه٬ اشتهایشان باز شد و آب از لب و لوچه‌شان آویزان شد.

۴- مشاهده ممه٬ افسردگی را از بین میبرد و روحیه و نشاط را در بیننده زنده میکند.
از هر صد نفر مردی که قرار بود در زیر زمین یاد شده خودکشی کنند ۹۹ نفر به محض دیدن یک ممه آویزون٬ نیش‌شان تا بنا گوش باز شد و خودکشی را فراموش کردند و گفتند: ما رو باش! الکی میخواستیم خودمون را بکشیم.

۵- ممه برای درمان دردهای مهلکی همچون کچلی٬ شکستگی و در رفتگی استخوان٬ دندان درد و آبریزش دماغ و غیره معجزه میکند.
از میان صد نفر مبتلایان به دردهای فوق که تحت «ممه درمانی» قرار گرفتند٬ هیچیک حاضر نیستند خوب شوند و همیشه دلشان میخواهد مریض باشند و تحت درمان قرار بگیرند.

۶- ممه شناسی مقدمه گیاه شناسی است.
از میان صد نفر که اصلا از گیاه شناسی چیزی نمیدانستند و هر را از بر تشخیص نمیدادند آزمایشاتی انجام شد که ظرف مدت کوتاهی همه آنها قادر بودند انواع ممه‌های بادمجون دلمه‌ای٬ کدو تنبل٬ فندقی٬و غیره را تشخیص دهند.

۲ نظر:

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا