۱۳۸۶/۰۹/۱۸

پشت پرده گزارش اخیر امریکا:

پشت پرده گزارش اخیر امریکا:

حتما متوجه شده اید که امریکایی‌ها چند روز پیش گفتند دولت ایران از سال ۲۰۰۳ فعالیتهای هسته‌ای خود را برای ساخت بمب اتمی متوقف کرده است. همچنین امریکایی‌ها اعلام کرده اند که این گزارش بر مبنای شنود مکالمات تلفنی در ایران تنظیم شده است.
حالا پشت پرده این ماجرا چه بوده؟

واقعا این امریکایی‌ها دیگه شورش را درآوردند از بس خنگ هستند. باباجان! شما که فارسی رو خوب متوجه نمیشوید غلط کردید تلفنهای مردم را استراق سمع میکنید. بروید چهارتا مترجم استخدام کنید که لااقل مکالمات تلفنی را درست و حسابی برایتان ترجمه کنند.

احتمالا مکالماتی که موجب چنین سوتفاهمی برای امریکایی‌ها شده چنین بوده:

-الو کبری جون! تنهایی؟ بلند شو یواشکی یه تک پا بیا اینجا کارت دارم. تنها هستم.
- سلام سهند جون! نمیشه. بابا مامان خونه هستن. نمیشه دررفت. متوجه میشن.
-خاک تو سرت! این که کاری نداره. یه خورده ویاگرا بریز توی استکان چای بابات. همین‌که او مشغول مهرورزی با مامانت میشه٬ تو بزن بیرون و بیا اینجا.
- فایده‌ای نداره. ویاگرا که سهله٬ اورانیوم و کیک زرد هم که توی چای بابا بریزم اثر نمیکنه. الان سه چهار ساله کاری نمیکنه. همه چیز تعطیله. بیچاره مامان!
-یعنی همه چیز متوقف شده؟
- آره. همه فعالیتهای هسته ای بابا تعطیل شده. مامانم داره دق میکنه. یه مدت بود که به بابا هی غذاهای تقویتی میداد و بقول معروف اونو غنی سازی میکرد ولی اصلا فایده‌ای نداشت. هرچه با او ور میرفت نتیجه‌ای نمیگرفت. این بود که مامان هم خسته شد و دیگه کاری به کارش نداره…

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راه اندازی سایت مشروطه

برای خواندن مطلبی درباره دروغگویی روحانیون از وبسایت مشروطه دیدن فرمایید. لینک اینجا